رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591269

جیب‌برهای کهریزک در دام پلیس افتادند

ساعت24-جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ زن جیب‌بر که در مساجد از خانم‌ها سرقت می‌کردند، خبر داد.

html>

سرهنگ محمد قاسم طرهانی، جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی افزایش سرقت اشیاء قیمتی و اموال شهروندان در مساجد محله کهریزک تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات متهمان که ۳ زن بودند را شناسایی کردند، افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ۳ زن با حضور در مساجد و ایجاد درگیری‌های سوری با یکدیگر، از جیب بانوان اموال باارزش سرقت کرده و متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی با شناسایی محل‌هایی که متهمان تردد می‌کردند، گفت: ماموران کلانتری کهریزک در اقدامی پیش‌بینی شده متهمان را در یکی از مساجد محله کهریزک حین اجرای سناریو خود با همان روش دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان ۲۳ تا ۴۲ ساله که خود را اتباع کشورهای همسایه معرفی کردند در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت و جیب بری از بانوان در مساجد اعتراف و تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: این ۳ زن جیب بر پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها