رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 592998

یخ زدن مردم اروپا و خوش حالی در تهران

ساعت 24 - ولادیمیر پوتین حالا یک سیاستمدار لعنتی به حساب می‌آید که می‌خواهد با بریدن سر اوکراین نشان دهد یک ناسیونالیست فداکار است.او اما با اشتباه‌های کشنده نشان داد شهروندان اوکراین و نیز شهروندان روسیه را به اندوه و خشم گرفتار کرده و یکی از بدترین جنگ‌های دنیا را در این روزها به راه انداخته است.ولادیمیر پوتین به گواه تجربه سه دهه گذشته برای بهره‌برداری از نفت و گاز خود که در دریاها و دشت‌ها خفته بودند از سرمایه‌های غرب و دانش و تخصص غول‌های نفتی غربی استفاده کرد.

پوت
html>

حالا اما وی در حالی که دعوت چندباره اروپایی‌ها برای خودداری از یورش به اوکراین را رد کرده است می‌خواهد همان نفت و گازی که با کمک غرب تولید می‌کند را روی شهروندان اروپایی در زمستان ببندد تا آنها را به جان دولت‌هایشان بیندازد.در حال حاضر قیمت گاز در اروپا بسیار گران شده و شهروندان از این مساله نگران هستند. اما در انگلستان و آلمان دولت به خانواده‌ها برای پرداخت بهای گاز کمک می‌کند. دقت در کارنامه پوتین نشان می‌دهد او برای اینکه اتحاد اروپا و آمریکا را سست کند می‌خواهد در زمستان گاز را روی شهروندان اروپایی ببندد.

این کار پوتین برای او و شاید برای هر رییس دولتی که احساس می‌کند باید از دوست و دشمن انتقام بگیرند توجیه دارد. اما آیا بسته شدن گاز روی شهروندان اروپایی جای خوشحالی دارد؟ واقعیت این است که در ایران گروهی از رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی متمایل به روسیه و نیز غرب‌ستیز با زدن تیترهایی که بوی شادی می‌دهد این کار شرم‌آور پوتین را تحسین کرده و با خوشحالی به استقبال این حرکت رفته و می‌روند.این بدترین نوع خوشحالی از سوی رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی است که انتظار رنج کشیدن شهروندان اروپایی را می‌کشند و بدون اینکه ناراحت باشند این داستان را با آب و تاب نقل می‌کنند.یک رسانه داخلی همزمان با اراده و خواست پوتین نیز می‌نویسد بهتر است گفت‌وگوهای صلح هسته‌ای تا زمستان به تعویق بیفتد تا رنج شهروندان اروپایی دیده شود.تجربه نشان داده است اروپایی که رنج و درد لشکرکشی هیتلر و آدمکشی‌های بی‌امان او را تاب آوردند این زمستان را نیز پشت‌سر می‌گذارند و روسیاهی برای کسانی می‌ماند که می‌خواهند رنج دیگران برای آنها پیروزی بیاورد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها