رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 593315

مارکسیست – لنینیست ضد اتاق بازرگانی کیست ؟

ساعت 24- انتخابات اتاق تهران در دوره پیشین یکی از رقابتی ترین انتخابات در دوره های فعالیت اتاق به حساب می اید. دو – سه گروه ائتلافی از بازرگانان و صنعتتگران ایرانی دراین انتخابات حاضر و راهبردهای تبلیغاتی ویژه ای برای برنده شدن برگزیده بودند. یکی از گروههای ائتلافی که ترکیبی از نیروهای سنتی تر اتاق تهران به ریاست معنوی  شادروان اسدالله عسگر اولادی نامدارترین بازرگان ایرانی بود راهبرد تخریب گروه رقیب را انتخاب کرده بود .  در جریان انتخابات دوره پیشین اتاق  ،راهبرد برنده انتخابت تبلیغات نامحسوس ولی موثر و مدرن تر بود. این گروه را مسعود خوا نساری رهبری می کرد و توانست با فاضله بعید گروه ائتلافی رقیب را شکست دهد.

حریری
html>

گروهی که انتخابات را باخته بود حاضر به پذیرش شکست نشد وراههای گوناگونی را برای ابطال انتخابات پیمود . اما نهادهای رسیدگی کننده به ابطال انتخابات رای ندادند وکار آنها بی نتیجه ماند. از حدود دوسال پیش اما گروهی از چهره های سرشناس تر ائتلاف بازنده ، راه تازه ای و عجیبی در پیش گرفته اند و آن اتحاد با نیروهای سیاسی داخل مجلس ونیز بخش هایی از رسانه های حکومتی بوده وهست. این گروه پر سروصدا چند چهره دارد که درروی صحنه اند و به نظر می رسد نقش سخنگویی گروه پنهان تر بازندگان را دارند. در حالی که اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران با استناد به قانون و عرف از درگیری آشکار با منتقدان نخستین وانتقام گیرندگان فعلی کوشش کردند اختلاف ها درداخل خانواده بخش خصوصی بماند اما این اتفاق نیفتاد. در ماههای تازه سپری شده و با تغییر دولت ونیز همراهی مجلس انقلابی ونیز همکاری رسانه های اصولگرا وارگان مکتوب و خبرگزاری رسمی دولت افشاگری های عجیب وارایه اطلاعات غلط در دستور کار قرارگرفت. . درحالی که ضد اتاق ها با ترکیبی از نیروهای چپ گرای مارکسیست و چپ های مذهبی ونیز راست های سنتی کارزار مبارزه را سخت ترکرده اند ، حالا اعضای اتاق های بازرگانی بی تاب شده و آنها نیز اقدام به افشاگری نرم در باره مخالفان قسم خورده اتاق کرده اند. حسین سلاح ورزی نایب رییس اول اتاق ایران در توییتی شروع کننده مجادله ای سنگین شده است. وی در توییت خود نوشته است " در این مملکت گاهی غرایب االمخلوقاتی می بینی . مثلا مارکسیست لنینیست های " راه کارگر" ی که برای نابودی بخش خصوصی حاضر به نوچه گی برای جریان های سیاسی منتهی الیه راست – مثلا حزب موتلفه سیاسی - می شوند"

پس از انتشار این پیام فعالان اقتصادی ونیز علاقمندان به مسایل اقتصاد سیاسی ایران می پرسند این مارکسیست لنینیست دوزیست کیست؟ واقعیت این است که بیشتر گمانه زنی ها به سوی مجید رضا حریری از اعضای سابق اتاق تهران ونیز از سر سخت ترین مخالفان قسم خورده هیات رییسه فعلی اتاق است که در گفت وگو با خبرگزاری های حکومتی خواستار کودتا علیه هیات رییسه فعلی شده و توصیه به برکناری آنها و برگزاری انتخابات تازه زیر نظر نهادهای نظارتی شده است. گفته می شود در پیشینه وی در جوانی هواداری از مارکسیست های لنینیست های مشهوربه راه کارگر وجود دارد. علاوه بر این وی سالهای سال در کنار ودوش به دوش اسدالله عسگراولادی از اعضای قدیمی حزب موتلفه فعالیت می کرده و اکنون نیز با بخشی از مجلس در مسیر نابود سازی اتاق زمینه چینی می کند. این گمانه زنی بالا البته از سوی سایت 24 است وهیچ اطلاعات رسمی در این باره منتشر نشده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها