رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 596014

ترافیک روان در جاده‌های کشور

ساعت24-رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک روان در اغلب محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

html>

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته از دوربین های کنترل و پایش های انجام شده در حال حاضر ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی کشور روان گزارش شده و تردد بدون مشکل خاصی در جریان است.

وی درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته محورهای مواصلاتی فاقد مداخلات جوی هستند و جوی آرام نیز بر جاده های کشور حاکم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به انسداد برخی از محورهای مواصلاتی گفت: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران، به دلیل اجرای عملیات راهداری، در مسیر جنوبی محمودآباد - فریدونکنار مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می شود همچنین محورهای ریگان - ایرانشهر، لاسم - ارجمند و تهران - امامزاده داود مسدود هستند.

شیراتی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها