رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 600046

همه چیز در مورد جراحی تعویض مفصل زانو

زانو از مفاصلی است از به دلیل تحمل فشار زیاد با درد و ناراحتی های بسیاری همراه است. متاسفانه درصد زیادی است انسان ها به دلیل آسیب های مفصلی زانو قادر به انجام فعالیت های روزانه نیستند و با مشکلاتی چون درد شدید، حساسیت به لمس، تورم و...همراه هستند.

div class="ts-container">

در وضعیتی که بیمار به دلیل آسیب مفصل زانو قادر به انجام ساده ترین فعالیت های روزانه مانند بلند کردن اجسام یا راه رفتن نیستند؛ جراح عمل تعویض مفصل زانو را پیشنهاد می کند.

جراحی تعویض مفصل زانو از عمل های دشواری است که نیاز به دقت، مهارت و تجربه بالایی دارد. در واقع این جراحی باید توسط بهترین جراحان ارتوپدی انجام شود تا بیمار بتواند نتایج مثبتی از عمل دریافت کند. به همین علت ما در این مطلب به معرفی یکی از بهترین جراحان تعویض مفصل زانو در تهران می پردازیم؛ تا بتوانید با انتخاب جراح خوب این عمل را با موفقیت بالایی پشت سر بگذارید.

جراحی تعویض مفصل زانو

اهمیت انتخاب بهترین جراح تعویض مفصل زانو در تهران

اهمیت انتخاب بهترین جراح تعویض مفصل زانو در تهران به قدری زیاد است که تمام بیماران باید به آن توجه داشته باشند. جراحی تعویض مفصل زانو از عمل های پیچیده و دشواری است که روی بزرگ ترین مفصل بدن انسان انجام می شود.

انتخاب بهترین جراح برای تعویض مفصل زانو می تواند باعث کاهش عوارض بعد از عمل و دریافت نتایج موفقیت آمیز شود. اغلب بیماران ممکن است بعد از این جراحی با درد، خونریزی، التهاب، حساسیت شدید و...همراه باشند.

در صورتی که این جراحی توسط جراح باتجربه ای انجام شود؛ این عوارض نیز به شدت کاهش پیدا می کند و بیمار می تواند دوران نقاهت کوتاه تری طی کند و در زمان کمتری سلامتی خود را به دست بیاورد.

نحوه انجام جراحی تعویض مفصل آسیب دیده زانو

جراح بعد از دریافت شرح حال کاملی از بیمار؛ او را برای بیهوشی آماده می کند. با توجه به شرایط بیمار ممکن است بیهوشی به صورت عمومی یا موضعی انجام شود. پس از اثر گذاشتن داروی بیهوشی، جراح عمل تعویض مفصل را روی بیمار شروع می کند. در شروع جراحی ابتدا برش نسبتاً نازکی روی استخوان مفصل زانو ایجاد می شود تا جراح به غضروف و استخوان زانو دسترسی پیدا کند.

در این مرحله جراح غضروف و استخوان مفصل آسیب دیده به کمک اره برقی و سایر تجهیزات موجود از مفصل خارج می شوند تا فضای مناسبی برای مفصل مصنوعی ایجاد شود. در نهایت بعد از خارج شدن مفصل آسیب دیده؛ پروتز مصنوعی را با کمک ماده ای سیمانی به دو استخوان ران و ساق متصل می کند.

معمولاً برای حرکت صحیح زانو بعد از جراحی مفصل؛ از نوعی ماده پلاستیکی به جای غضروف در اطراف پروتز با مفصل مصنوعی استفاده می کنند. در پایان ناحیه برش خورده پوست با کمک بخیه بسته می شود.

جراحی تعویض مفصل زانو

مشخصه ها و ویژگی های بهترین جراح تعویض مفصل زانو

شاخصه ها و معیارهای متعددی هستند که باعث تمایز بهترین جراح تعویض مفصل زانو با سایر جراحان می شوند. مهم ترین تفاوت های بهترین جراح تعویض مفصل زانو عبارت است از:

  1. آشنایی کامل با دانش روز پزشکی و دریافت مدارک تحصیلی از دانشگاه های معتبر
  2. توانایی رفع مشکلات ناگهانی حین عمل جراحی تعویض مفصل زانو
  3. حسن خلق و برخورد صحیح با بیماران قبل و بعد از عمل جراحی
  4. ارائه مشاوره تخصصی برای تسکین و آرامش بیماران قبل و بعد از عمل جراحی
  5. استفاده از تجهیزات نوین و پیشرفته برای انجام جراحی تعویض مفصل
  6. استفاده از باکیفیت ترین پروتزهای موجود برای انجام جراحی

خدمات جراح تعویض مفصل زانو خوب در تهران

بهترین جراح تعویض مفصل زانو خوب در تهران چه خدماتی را به بیماران خود ارائه می دهد؟ این سوالی است که اغلب بیماران قبل از انتخاب بهترین جراحان برای جراحی تعویض مفصل زانو با آن مواجه می شوند.

در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که بهترین جراح تعویض مفصل زانو در تهران با داشتن کادری مجرب، استفاده از دستگاه های پیشرفته، انجام جراحی با جدید ترین متدهای درمانی روز دنیا و چکاپ های بعد از عمل؛ تا پایان درمان و دریافت نتایج مثبت از جراحی، بیمار را همراهی می کند.

از خدمات مهم بهترین جراح تعویض مفصل زانو این است که با ارائه مشاوره مفید و تخصصی، استرس و اضطراب را در بیمار کاهش می دهد تا با جلب اعتماد بیمار؛ عمل جراحی را بدون نگرانی انجام دهد.

مراجعه به پزشک

جراحی تعویض مفصل زانو اگرچه با پیچیدگی و سختی زیادی همراه است؛ اما اگر توسط جراحی حاذق و توانمند انجام شود؛ بیمار با گذراندن دوران نقاهت خود می توانند مانند سایر انسان ها به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازد. یکی از بهترین جراحان تعویض مفصل زانو در تهران، دکتر فرشاد ابوالقاسم زاده فوق تخصص ارتوپد، تومورهای استخوانی و عضلانی است.

ایشان با تکیه بر دانش و مهارت بالای خود قادر هستند تا عمل جراحی تعویض مفصل را به صورت حرفه ای و با کمترین میزان عوارض برای بیمار انجام دهند. شما می توانید با مراجعه حضوری به مطب دکتر فرشاد ابوالقاسم زاده برای جراحی تعویض مفصل توسط بهترین جراح ارتوپدی در تهران اقدام کنید.

بهترین جراح تعویض مفصل زانو در تهران

ارتباط با مطب دکتر فرشاد ابوالقاسم زاده

آدرس:
تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان فخارمقدم، نبش بنفشه، پلاک۶۶، طبقه ۲، واحد۳

تلفن های تماس:
۲۲۰۶۳۸۹۷ – ۲۲۳۵۲۲۹۶

09333057160 فقط واتس اپ - 09904746708

آدرس پیج اینستاگرام دکتر فرشاد ابوالقاسم زاده:
https://www.instagram.com/drabolghasemzadeh

آدرس سایت دکتر فرشاد ابوالقاسم زاه:
https://drabolghasemzadeh.com

-------------

خانه پزشکان

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است. .. .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها