رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600672

تلاش هافبک پرسپولیس برای رسیدن به دربی

ساعت24-مهر نوشت: هافبک مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش است تا با شروع دوباره رقابت های لیگ برتر بتواند برای این تیم بازی کند.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز سه شنبه با حضور ملی‌پوشان این تیم ادامه پیدا کرد تا قوای تیمی یحیی گل محمدی برای شروع رقابت‌های لیگ برتر بیشتر شود.

پرسپولیس که ۲۹ آذرماه نخستین بازی خود را مقابل استقلال برگزار خواهد کرد تاکتیک‌های خود را بدون حضور میلاد سرلک در تمرینات گروهی پیگیری می‌کند.

هافبک پرسپولیس که جایی در لیست نهایی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیدا نکرد همچنان تمرینات اختصاصی را با دویدن دور زمین تمرینی ادامه می‌دهد تا تلاش خود را برای بازگشت به تمرینات گروهی و حضور در ترکیب پرسپولیس نشان دهد.

سرلک در صورتیکه بتواند از شنبه هفته آینده همراه با سایر بازیکنان پرسپولیس تمرین کند در دربی پایتخت حاضر خواهد شد در غیر اینصورت بازی با استقلال را از دست خواهد داد تا تبدیل به بحرانی جدی برای گل محمدی شود که همیشه روی حضور او در میانه میدان برنامه‌ریزی داشته است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ۲۹ آذرماه در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که همچنان خبری از حضور تماشاگران نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها