رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 601883

لیست قیمت انواع فنس موجود در بازار

از گذشته افراد برای مرزبندی و محافظت از زمین، باغ، باغچه و نگهداری حیوانات خود از فنس های چوبی استفاده می کردند. اما به مرور زمان فنس هایی از جنس گالوانیزه ساخته شدند که در برابر فنس های چوبی از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار هستند.

div class="ts-container">

کارخانه ها این فنس ها را از نوعی فولاد ضد زنگ تولید می کنند تا در برابر زنگ زدگی و رطوبت از استحکام بالایی نسبت به سایر جنس های فنس برخوردار باشند. همچنین نوع مرغوب این فنس ها هم تا حدود ۵۰ سال دوام خواهند داشت. همان طور که گفتیم جنس موادی که در تولید فنس از آن استفاده می شود در مقاومت و دوام آن تاثیر زیادی دارد و همچنین هرچه مقاومت فنس بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود. پس در هنگام خرید حتما به جنس فنس هم دقت کنید.

قیمت فنس و شناسایی انواع آن

به دلیل سابقه طولانی استفاده انسان از فنس ها کارخانه های بسیاری در تمامی نقاط دنیا و ایران به تولید و فروش انواع فنس می پردازند. روش های متنوعی نیز برای فروش این محصولات در جهت خرید آسان مردم به وجود آمده است.

قیمت فنس دور باغ

معرفی انواع فنس و قیمت آن

فنس ها نیز مانند بسیاری از محصولات دیگر دارای انواع مختلفی هستند و قیمت فنس ها نیز وابسته به نوع موردنظر آن ها می باشد. در نظر داشته باشید این محصولات با توجه به مواردی همچون مقاومت، جنس و امنیت تقسیم بندی می شوند. بدین ترتیب توجه داشته باشید پس از انتخاب فنس موردنظر حتما از مزایا و معایب آن نیز مطلع شوید.

بررسی قیمت توری حصاری

قیمت توری حصاری در خرید و فروش این محصول موثر است. پس خوب است بدانید که توری حصاری با قیمتی مناسب همیشه جزو پرفروش ترین فنس در تمامی ایران قرار دارد. همچنین به علت آنکه توری حصاری در قطر ضخامت های گوناگون ساخته می شود، قیمت فنس هم به این مهم وابسته است.

بررسی قیمت توری گابیون

این مدل از انواع فنس را اغلب در دامنه کوه ها می بینیم. فنس گابیون طرفداران خاص خودش را دارا می باشد و کاربرد های فراوانی نیز دارد. این محصول از ساختاری شش گوشه بافته شده است. قیمت این فنس نیز به علت انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالای آن بیشتر است. نام دیگر توری گابیون توری سنگ نیز می باشد.

توری گابیون

موارد استفاده از فنس

از جمله مهمترین موارد کاربرد فنس ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از فنس برای حصارکشی باغات
  2. استفاده برای فرودگاه ها ، مراکز نظامی، زمین های ورزشی، پتروشیمی و غیره

خرید فنس توری ارزان قیمت

با استفاده از توان تولید کنندگان تجهیزات تولیدی و ارائه دهندگان خدمات در سراسر کشور، کارخانه های بسیاری در زمینه تولید فنس و توری کار می کنند. این شرکت ها حالا در حال ساخت فنس ها و توری های فلزی با کیفیت ها مختلف و با ویژگی های متفاوت هستند تا هم خریداران بیشتری را درگیر خود کنند و هم قیمت های مختلفی نیز برای خرید پیش روی مشتریان باشد. این پروسه را با شرکت آهن تخفیف و شماره تماس ۵۵۵۱۱۵۵۵-۰۲۱ تجربه کرده و انواع فنس ها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید اینترنتی فنس

یکی از راحت ترین روش ها برای خرید فنس مراجعه به سایت های فروش آنلاین و به صورت اینترنتی است. اما باید دقت کنید که از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید و همچنین از کیفیت و قیمت مناسب آن مطمئن باشید. فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف این اطمینان را به شما می دهد که فنس های باکیفیت و با قیمت مناسب را در فروشگاه خود به خریداران عزیز عرضه می نماید.

توری حصاری

عوامل موثر بر قیمت فنس

از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید در نظر داشته باشید، این است که تفاوت قیمت فنس ها در نهایت در کاربردهای آنها است. برای خرید فنس با قیمت مناسب و کاربری مورد نیاز باید به نکات بسیاری توجه کنید. از جمله آنها عبارت اند از:

  • مقاومت و استحکام فنس در برابر رطوبت و هرگونه شرایط آب و هوایی
  • قیمت بهینه و مقرون به صرفه فنس
  • نگهداری آسان
  • دوام بالا
  • ظاهری زیبا برای هماهنگ شدن با محیط اطراف

لیست قیمت انواع فنس

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم فنس ها انواع مختلفی دارند و قیمت آنها نیز به دلیل این تنوع و کاربری های مختلف با یکدیگر متفاوت است. برای خرید انواع فنس باید لیست قیمت آن را بدانید. در وبسایت فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف لیست قیمت انواع فنس برای بررسی و خرید موجود است و خریداران می توانند با مشاهده تمامی قیمت های فنس، با توجه به بودجه خود و نوع کاربرد مد نظر از فنس را بررسی کرده و سپس خرید کنند. جدول زیر لیست قیمت فنس را در سایت آهن تخفیف نمایش می دهد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها