رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604455

دلیل مقایسه طارمی با اسطوره شنای امریکا: دایو!

ساعت24-ورزش سه نوشت: تیم فوتبال پورتو در شرایطی برابر ویزلا به برتری رسید که این طرفداران رقیب باز هم از دست طارمی عصبانی شدند.

div class="item-body">

حساسیت طرفداران بنفیکا و اسپورتینگ روی مهدی طارمی دیگر به امری بدیهی در فوتبال پرتغال تبدیل شده و ستاره ایرانی پورتو نیز با این موضوع کنار آمده است.

با این حال نمایش شب گذشته طارمی برابر ویزلا یک‌بار دیگر داغ هواداران رقیب را تازه کرد تا در شبکه‌های اجتماعی به او بتازند.

البته این بار کار به کاربران شبکه‌های اجتماعی مخدود نشد و حتی یک وبسایت پرتغالی با طعنه و کنایه به مهدی طارمی و همبازی‌اش وندل، برد پورتو را زیر سوال برد.
ماجرا از این قرار است که در هشتمین دقیقه مسابقه، وندل، مدافع چپ پورتو با خطایی شدید روی بازیکن حریف نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد اما رقبای پورتو مدعی این هستند که این بازیکن باید در این صحنه با کارت قرمز داور روبرو می‌شد.

1798845

اما خشم هواداران رقیب پورتو با دیدن یک صحنه نسبتا آشنا برای آنها به اوج رسید که مهاجم تیم ملی برایشان مجسم کرد؛ مهدی طارمی بار دیگر در تلاش برای گرفتن پنالتی دست به شبیه‌سازی زد!

مهدی که بعد از ورود تکنولوژی کمک داور ویدیویی از اتفاق پنالتی‌های بیشتری را از حریفان گرفته، گاها حضور این فناوری در جریان بازی را فراموش می‌کند و با شبیه‌سازی برای گرفتن پنالتی تلاش می‌کند.

اتفاقی که دیشب از چشم داور دور نماند و او را با کارت زرد جریمه کرد و البته باعث شد تا وبسایت "لئونینو" مهدی طارمی را با مایکل فلپس، اسطوره شنا آمریکا مقایسه کند!

1798846

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها