رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612063

امام جمعه کرج:

دشمنان قصد دارند به آرامی جمعیت زیادی را «عقیم» کنند

ساعت24-امام جمعه کرج گفت: دشمنان می‌خواهند با روش‌های مختلف و به آرامی و مرحله به مرحله جمعیت زیادی را عقیم بکنند که امروز باید خطر کاهش جمعیت را جدی گرفت.

سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کرج با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) افزود: برچیده شدن بساط سال‌های طولانی ظلم حکومت طاغوت و حیات دوباره اسلام از آثار قیام ۱۵ خرداد به رهبری امام خمینی (ره) است.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از اظهارات حسینی همدانی را در ادامه می خوانید:

تاکنون کار عمیق و اثر گذاری که زوایای شخصیت، تفکر و مدیریت امام (ره) را بازگو کند به جز رهبر معظم انقلاب که مدیریت نظام اسلامی را بر اساس اندیشه امام دنبال می‌کنند از کس دیگری نمی‌بینیم.

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که مواضع امام (ره) باید به طور واضح و روشن که خود امام گفت و نوشت باید تبیین شود و این ملاک راه امام، خط و صراط مستقیم انقلاب است.

این تفکر غلطی است اینکه امام برای اینکه پیروان بیشتری پیدا کند برخی از مواضع صریح آن حضرت را کم رنگ کنیم؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند که امام هویت و شخصیتش به این است که بیانات آن حضرت شفاف تبیین شود.

با اینکه سال‌ها در کنار امام (ره) بودیم و صدای امام (ره) درباره موضوعات مختلف ضبط شده است، اما باز برخی می‌گویند امام نظرش درباره فلان مساله چیز دیگری بود.این گونه جریان‌ها می‌خواهند صراط مستقیم انقلاب را به انحراف بکشند و با تحریف یک شخصیت استکبار ستیز بگویند که اهل معامله بود.

این افراد می‌خواهند فلسفه انقلاب اسلامی را زیر سووال ببرند و از امام (ره) انتقام بگیرند و باوارون جلوه دادن روش حکومتی امام (ره)، مدیریت حضرت خامنه‌ای مدظله العالی را زیر سوال ببرند و بین نظام و مردم فاصله بیندازند.

برخی مدعی شدند که امام (ره) به قانون اهمیت نمی‌داد و دستورات فراقانونی داشت در حالی که قانون خط قرمز حضرت امام (ره) بود و هیچ نوع بی قانونی را قبول نداشت.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) اداره امور کشور را به مردم سپرد و در سال اول انقلاب پنج انتخابات برگزار کرد؛ امام (ره) با تشکیل بسیج مردمی مسوولیت حراست، حفاظت و امنیت کشور را به مردم سپرد و آن حضرت اقدامی بدن رای مردم انجام نمی‌داد.

پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، کارتر رییس جمهور وقت آمریکا اعلام کرد که ایران ما را تحقیر کردکه امام (ره) در پاسخ بیان کرد که این اول کار است و ایران تا آخر شما را تحقیر خواهد کرد.

موضوع جمعیت باید در نظام سیاسی و اجتماعی کشور مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نظام سلطه و سرمایه داری برای کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی به ویژه ایران برنامه‌های مختلفی از طرق مختلف مانند تبلیغات رسانه‌ای دنبال می‌کند و مستکبران عالم منافع خود را در این می‌بینند که کشورهای مورد نظر آن‌ها جمعیت کمتری داشته باشند.

دشمنان با روش‌های مختلف و به آرامی و مرحله به مرحله جمعیت زیادی را عقیم بکنند که امروز باید خطر کاهش جمعیت را جدی گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها