رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 630501

نوروز امسال با ویژه برنامه علی ضیا – ویژه برنامه نوروز امسال مشخص شد

فیلم خونه با حضور علی ضیا، مجری معروف تلویزیون، در ویژه برنامه نوروز به خانه‌های شما می‌آید.

برنامه ویژه نوروز این مجری مطرح، که بر روی پلتفرم فیلم خونه منتشر خواهد شد، مجموعه‌ای از گفتگوها با هنرمندان محبوب، اجراهای موسیقی زنده، طنز و سرگرمی فراوان را به همراه دارد. این برنامه فرصتی مناسب برای آشنایی نزدیک‌تر شما با شخصیت‌های مورد علاقه و فراهم کردن لحظات شاد و پرانرژی در فصل بهار است.

علی ضیا با یک برنامه شاد و مهیج مهمان خانه‌های شماست

ویژه برنامه نوروز با حضور علی ضیا، پیش‌بینی می‌شود که در 10 قسمت با مدت زمان 50 دقیقه تهیه شود. همچنین برخی نیز این نظر را دارند که این برنامه احتمالا از تاریخ 25 اسفند 1402 تا 15 فروردین 1403 هر روز در ساعات مشخص از طریق شبکه فیلم خونه پخش شود. قطعا شما نیز تمایل به دانستن اطلاعات دقیق در این رابطه دارید. خبر خوب این است که فیلم خونه چند روز قبل از شروع برنامه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین شبکه‌های ارتباطی با این پلتفرم را از دست ندهید.

از آنجایی که برنامه علی ضیا در ویژه برنامه‌های نوروزی همواره مهیج و پر از مهمان است، بسیاری از طرفداران پروپاقرص این مجری می‌گویند که در این برنامه نیز مهمانان از بین هنرمندان، ورزشکاران، چهره‌های علمی و اجتماعی و افراد موفق در زمینه‌های مختلف انتخاب شده‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این ویژه برنامه نوروز با حضور این افراد موفق و شخصیت‌های محبوب، بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

به همین خاطر ممکن است فیلم خونه در بخش اختصاصی با علی ضیا این برنامه را برای مشاهده مجدد قرار دهد. بنابراین اگر نگران هستید که در عید نوروز به دلیل سفر یا مهمانی‌ها نتوانید این برنامه را به خوبی مشاهده کنید، فیلم خونه به شما امکان پخش مجدد برنامه‌ را در ساعات مشخص ارائه می‌دهد.

چرا علی ضیا برای مجری‌گری این برنامه انتخاب شده است؟

سال‌های گذشته علی ضیا با برنامه‌هایی همچون "فرمول یک"، "بعضیا" و "تحویل سال نو"، به‌عنوان یکی از مجریان محبوب تلویزیون ایران شناخته شد. در این ویژه برنامه نوروز، او با تلاش و تمرکز بر روی ارائه‌ محتوایی با کیفیت و جذاب، توانسته است محبوبیت زیادی را حتی بیشتر از قبل از آن خود کند. اکنون نیز، در برنامه ویژه نوروز در فیلم خونه، علی ضیا سعی می‌کند با زحمات خود، لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای تماشاگرانش در این ایام مهم و پرانرژی فراهم کند.

در این برنامه نیز انتظار می‌رود که با حضور گرم این مجری محبوب، تجربه‌ای شگفت‌انگیز و لحظاتی دل‌پذیر برای تماشاگران فراهم کند.

در پلتفرم فیلم خونه برای ویژه برنامه نوروز اوضاع و احوال چگونه است؟

پلتفرم فیلم خونه، به‌عنوان یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین پلتفرم‌های نمایش آنلاین فیلم و سریال در ایران، در فصل نوروز سال 1403 برنامه‌های متنوعی را برای علاقه‌مندان خود فراهم کرده است. علاوه بر ویژه برنامه نوروز با حضور علی ضیا، فیلم‌ها و سریال‌های جدید ایرانی و خارجی، انیمیشن‌های جذاب و برنامه‌های کودک و نوجوان نیز در این پلتفرم قرار دارند.

اشتراک‌‌های فیلم خونه را می‌توانید از وب سایت رسمی آن به آدرس filmkhoone.com دریافت کنید یا اپلیکیشن آن را از فروشگاه‌های کافه بازار یا وبسایت فیلم خونه به شکل مستقیم نصب نمایید. کاربران ایرانسل و همراه اول نیز می‌توانند بدون خرید اشتراک، از تماشای محتوای مورد علاقه خود در فیلم خونه لذت ببرند.

این پلتفرم با ارائه محتوای باکیفیت و متنوع، تجربه‌ تماشایی عالی را برای تماشاگران خود در ایام پرانرژی و شاداب نوروز امسال فراهم می‌آورد. ازاین‌رو، همه‌ علاقه‌مندان به سینما و تلویزیون دعوت می‌شوند تا از این فرصت بهره‌مند شده و لذت تماشای محتواهای جذاب را در فیلم خونه تجربه کنند.

بیخیال شایعات شوید!

برخی می‌گویند که خبر ویژه برنامه نوروز با علی ضیا کذب است! آن‌ها می‌گویند که علی ضیا نمی‌تواند روی آنتن بیاید! به این شایعات گوش ندهید؛ زیرا این مجری محبوب پیش از این نیز بر روی فیلم خونه برنامه‌هایی را اجرا کرده است. بنابراین بدون نگرانی از این که نکند برنامه اجرا نشود، اپلیکیشن فیلم خونه را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید تا این برنامه جذاب را در هر جایی که راحت هستید، مشاهده فرمایید.

فیلم خونه و علی ضیا در عید نوروز

ویژه برنامه نوروز با علی ضیا در فیلم خونه یک انتخاب عالی برای ساختن تعطیلاتی بی‌نظیر است. کافیست به وبسایت فیلم خونه بروید یا اپلیکیشن آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. کاربران ایرانسلی و همراه اولی به راحتی می‌توانند بدون نیاز به ثبت نام این برنامه را تماشا کنند

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها