رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 630522

ادعای عجیب صدیقی درباره زمین 4200 متری

ساعت 24 - ولین گفتگوی کاظم صدیقی من را نمی‌خواهند بزنند، هدف‌شان مردم و اعتقادات مذهبی و تکیه‌گاه‌های آن‌ها است. بدون اینکه محکمه‌ای اعلام کند، این الم‌شنگه و شرارت‌ها را ایجاد کردند؛ اما مردم بصیرند و ما را از خودشان می‌دانند اینترنشنال و من‌وتو به این ماجرا پرداختند، معلوم است از کجا نشات می‌گیرد.

کاظم صدیقی پس از ماجراهای اخیر درباره انتقال مالکیت باغ چهار هزار متری در شمال تهران گفت: اینهایی که خبرها را شایع می‌کنند روی قضیه هستند و در پس جریانهای دیگری وجود دارد آن‌ها هدف‌شان مردم و اعتقادات مذهبی و تکیه‌گاه‌های آن‌ها است.

کاظم صدیقی پس از ماجراهای اخیر درباره انتقال مالکیت باغ چهار هزار متری در شمال تهران گفت: اینهایی که خبرها را شایع می‌کنند روی قضیه هستند و در پس جریانهای دیگری وجود دارد آن‌ها هدف‌شان مردم و اعتقادات مذهبی و تکیه‌گاه‌های آن‌ها است. به گزارش «انتخاب»؛ بخشهایی از اظهارات وی به شرح زیر است:  اینهایی که خبرها را شایع می‌کنند روی قضیه هستند و در پس جریانهای دیگری وجود دارد. من را نمی‌خواهند بزنند، هدف‌شان مردم و اعتقادات مذهبی و تکیه‌گاه‌های آن‌ها است. در مجمع عمومی موسسه اعلام کردیم که تمام اموال متعلق به حوزه علمیه است.  بدون اینکه محکمه‌ای اعلام کند، این الم‌شنگه و شرارت‌ها را ایجاد کردند؛ اما مردم بصیرند و ما را از خودشان می‌دانند.  اینترنشنال و من‌وتو به این ماجرا پرداختند، معلوم است از کجا نشات می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها