رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 630919

رییسی وتکرار حرفهای اقتصادی دستوری

ساعت 24 - سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوردر نشست اعضای دولت با تکرار حرفهایی که درسی ماه گذشته زده است به اعضای دولت سفارش کرد راه افزایش قیمت ها راببندند. وی افزود: همه مسئولان مرتبط موظفند برنامه اجرایی دقیق و کارشناسی شده تحقق شعار سال را با لحاظ وظایف و ماموریت‌های زیر مجموعه‌های خود، تدوین و ارائه کنند.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت واگذاری تصدی‌گری‌های دولتی به مردم، وظیفه اصلی دولت را هدایت، نظارت و حمایت دانست و تصریح کرد: بخش‌های اقتصادی دولت باید برای حمایت و توانمندسازی بخش خصوصی پس از مشارکت آن‌ها در پروسه جهش تولید نیز برنامه دقیق داشته باشند.

دکتر رئیسی در ادامه به موضوع مهم نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها پرداخت و با ناکافی دانستن تعیین قیمت صرفا بر اساس شیوه عرضه و تقاضا افزود: در شرایطی که سوداگری و دخالت دشمن برای ایجاد اخلال در بازار وجود دارد، نظارت دولت در مواقع لازم برای احقاق حقوق مردم ضروری است. رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت بررسی تغییر قیمت کالاها در ستاد تنظیم بازار، مسئولان این ستاد را مکلف کرد در این زمینه به شکلی تصمیم‌گیری کنند که به هیچ کدام از طرفین تولیدکننده و مصرف کننده اجحاف نشود.

رئیسی در پایان سخنان خود با ضروری دانستن حفظ و تقویت وحدت و انسجام در بخش‌های مختلف جامعه از جمله در دولت و مجلس و قوه قضائیه و دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها و همچنین در عرصه عمومی جامعه، از همه مسئولان خواست در تمام اقدامات خود این ضرورت را لحاظ کنند. ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها