رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 630973

وعده تازه مدیران سایپا و ایران خودرو

ساعت 24 - در حالی که دوخودروساز بزرگ در سال 1402 نتوانستند به وعده‌های داده شده در میزان تولید لباس عمل بپوشانند و نیز نتوانستند به ضرر دهی این دو خودروساز پایان دهند حالا و در شروع سال تازه بازهم وعده‌های تازه می‌دهند.

علیمردان عظیمی،مدیرعاملگروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۳، بر جهش تولید با حمایت مردم از تولید ملی تاکید و اعلام کرده است: در سالی که گذشت، ایران‌خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور، در شرایط سخت تحریم، قیمت‌گذاری دستوری، زیان انباشته و...، در راستای اهداف و برنامه‌های تولیدی، توسعه‌ای و خدماتی خود، دستاوردهای بزرگی را رقم زد. وی افزود: افتتاح خط تولید نخستین کراس‌اوور ملی از جمله مهمترین دستاوردهای توسعه‌ای ایران‌خودرو بود؛ ضمن اینکه در طول سال در زمینه‌ی ارتقای محصولات، اعمال استانداردهای ۸۵گانه و ارتقای کیفیت در هشت محصول خود دستاوردهای قابل توجهی را کسب کردیم. از سوی دگیر در سال ۱۴۰۲، وزارت صمت بیش از هر زمان دیگری بر لزوم ورود خودروهای برقی به سیستم ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور به دلیل کمبود بنزین در کشور، هزینه بالای واردات سوخت و همچنین کاهش آلودگی هوای کلانشهرهای کشور، تاکید کرد؛ از این رو، ایران‌خودرو به سمت استفاده از ظرفیت خودروهای برقی حرکت کرد.

مدیرعامل ایران‌خودرو تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ نیز گروه صنعتی ایران‌خودرو، با تکیه بر تجارب گذشته و چشم‌اندازهای پیش‌رو، ضمن حرکت در مسیر رشد و بالندگی، بهبود و هم‌افزایی، برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه‌های منابع انسانی، افزلیش تولید، ارتقا کیفیت، توسعه و نوآوری و همچنین ارائه خدمات برتر به مشتریان را دنبال خواهد کرد. در سال جدید افزایش تیراژ تولید و تلاش در جهت رشد کیفیت محصولات براساس فرمایشات مقام‌معظم رهبری و رئیس جمهور، از دغدغه‌های اصلی گروه صنعتی ایران‌خودرو به شمار می‌آید؛ چراکه جلب رضایت مشتریان و پاسخ مناسب به نیاز مردم ایران، تنها در گرو اجرای صحیح پروژه‌های کیفی خواهد بود.

توسلی‌مهر که دهه آخر اسفند ماه از ایران‌خودرو دیزل به گروه خودروسازی سایپا آمد نیز در پیام نوروزی خود در سال جدید بر پیگیری و جدیدیت در پیاده‌سازی راهبردها و سیاست‌ها تاکید کرده و گفت: سایپا در سال پیش‌رو، راهبرد و سیاست‌هایی را با جدیت دنبال و پیاده‌سازی خواهد کرد که در نهایت منجر به کسب رضایت مردم و سایر ذی‌نفعان شود.

به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، آغاز سال نو، اگرچه پایانی بر یک سال تلاش صادقانه فعالان صنعت خودرو است،‌ اما سرآغازی برای یک سال کوشش و خدمتی دوباره خواهد بود؛ سالی که بایستی همراه با امید به فردایی بهتر، بر تلاش خویش بیافزاییم.

نظرات کاربران
  • ناشناس
     - ۱ ماه پیش

    همه حرف های شون چرته. قبلی ها هم همین شعارها رو میداند، الان کجا هستند؟ چرا جواب قول های که دادن رو به مردم ندادند،

نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها