رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631126

صدیقی حوزه علمیه را مقدس دانست وعذرخواهی هم

ساعت 24 - آیت‌الله کاظم صدیقی در رابطه موضوع ملک مورد مناقشه در ازگل در یک پیام ویدئویی توضیحاتی ارائه کرد. وی در این پیام حوزه علمیه تاسیس شده را مقدس خواند ودرضمن از رخداد پیش آمده هم عذرخواهی کرد. به گزارش ایلنا،بخشی از متن این پیام ویدئویی به شرح زیر است:

 در تاسیس این موسسه از نظر نوشتن اساسنامه و افراد غفلتی واقع شد و این غفلت و اشتباه از ناحیه من بود به علت اعتماد بیجا به کسی یا به کسانی که نباید اعتماد میکردم. بر اساس سوابق خدمتی که از آن‌ها سرغ داشتیم این اعتماد صورت گرفت و من از محتوای اساسنامه موسسه مطلع نبودم از افراد هم اطلاع نداشتم اعضای موسسه را به من نگفته بودند و این غفلت امری است که موجب آزردگی خودم و وجدان مردم عزیز ما شده است من از وقوع چنین غفلتی هم در محضر خدا استغفار می‌کنم و هم از زعمای امت و زعیم عالیقدر خودمان با همه وجودم عذرخواهی میکنم و امیدوارم هم خدا ببخشد و هم شما مردم با سعه صدری که دارید این طلبه را دعا کنید که خداوند منان به غفلت‌هایش مواخذه نکند.

متذکر میشود که اموال حوزه با تاسیس این موسسه به هیچ وجه در معرض نقل و انتقال قرار نگرفته و هیچ فعل و انفعالی در این زمین صورت نگرفته است و همه اموال حوزه مربوط به حوزه است و برای جبران آن غفلت، مراحل انحلال موسسه انجام یافته است و ملک مذبوری که مایه تبلیغ سو دشمنان شد، رسما به حوزه منتقل شده اقاله شده و به ثبت رسمی رسیده است و از این به بعد هم مطمئنا با تغییراتی که در افراد به عمل آمد و تحول جدیدی که ان شا الله در پیش خواهد بود، بدانید صیانت از اموال حوزه که متعلق به طلبه‌ها و امام زمان است، بیشتر از سابق مورد نظر خواهد بود. این حوزه مقدسه جزو حوزه‌هایی است که هم مردم عزیزمان هم متصدیان باید در صیانت هم معنوی و هم امور تاسیساتی، زمینی و حقوقی تحفظ بیشتری را اعمال کنند و با وجود افراد شاخص در حوزه‌های علمیه که جزو هیات موسس و امنای این حوزه هستند، بحمدالله اطمینان حاصل است که خلاف امانت پیش نخواهد آمد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها