رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631696

سیلی بخوریم سیلی می زنیم

ساعت 24 -فرمانده نیروی دریایی سپاه در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق با تاکید بر اینکه نه احساسی عمل می‌کنیم و نه عجولانه گفت: به وقتش عمل می‌کنیم. ما اینطور نیستیم که سیلی بخوریم و سیلی نزنیم. سر وقتش سیلی محکم انشاءالله می‌زنیم، اما عجولانه عمل نمی‌کنیم. جواب حمله به کنسولگری داده می‌شود.

دریادار تنگسیری درباره جنایت صهیونیست‌ها در حمله به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق، اظهار کرد: اصلاً این جنایت در هیچ کجا صورت نمی‌گرفت. سفارتخانه‌ها جای امن هستند و خاک هر کشوری محسوب می‌شود. در آن سفارتخانه فقط مستشاران نظامی نبودند، زن و کودک و بچه و مرد هم بودند. به هر حال آنجا به عنوان یک کشور ثالثی بود و زدن آن یعنی یک جنایت. اگر این اتفاق توسط ما صورت می‌گرفت، همه این‌ها محکوم می‌کردند.

ما انتظارمان بر این بود که سازمان ملل با این قضیه برخورد سفت‌تری می‌کرد، اما راه را باز کردند برای اینکه این قبح شکسته بشود. انتظار ما این هست که مجامع جهانی برخورد کنند با این و اما همانطور که رهبر عزیز ما فرمودند جواب به این‌ها داده می‌شود، اما ما نه احساسی عمل می‌کنیم و نه عجولانه و به وقتش عمل می‌کنیم.

ما اینطور نیستیم که سیلی بخوریم و سیلی نزنیم. سر وقتش اون سیلی محکم را ان شاءالله می‌زنند، اما عجولانه عمل نمی‌کنند. ما در راس قوای مسلح عالِمی اولاً خداشناس داریم و در نیروهای مسلح ایران قوه عقلانیه، حاکم هست. به جا، و هر زمانی که صلاح دیدیم، عمل می‌کنیم و عجولانه عمل نمی‌کنیم. اما جواب می‌دهیم اینطوری نیست که جواب ندهیم همانطور که حضرت آقا فرمودند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها