رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 799

کفاشیان و کی روش یکدیگر را متهم می کنند

کی روش و تیم ملی فوتبال در بلاتکلیفی

سایت خبری تحلیلی ساعت 24-داستان قرار داد دوباره کی روش با تیم ملی ایران طولانی شده است و به همین دلیل هرروز حرف هاو شایعات تازه ای در مورد آن به گوش می رسد.در تازه تارین گفتگوی کی روش او گفته فدراسیون بندهای جدیدی به قرار داد او اضافه کرده و بازگشت او به ایران برای تمدید قرارداد هنوز مشخص نیست.

کی روش و تیم ملی فوتبال در بلاتکلیفی
داستان قرار داد دوباره کی روش با تیم ملی ایران طولانی شده است و به همین دلیل هرروز حرف هاو شایعات تازه ای در مورد آن به گوش می رسد.در تازه تارین گفتگوی کی روش او گفته فدراسیون بندهای جدیدی به قرار داد او اضافه کرده و بازگشت او به ایران برای تمدید قرارداد هنوز مشخص نیست.
در حالی که سایر تیم ها خود را برای جام ملت های آسیا آماده می کنند و تیم ملی ایران در جام ملت ها با تیم های قطر ، بحرین و امارات در گروه ۳ قرار دارد و قرار است در دو دیدار دوستانه در ماه های اکتبر و نوامبر با تیم های ونزوئلا و کره جنوبی روبرو شود،عدم تمدید قرارداد جدید با سرمربی هواداران فوتبال را نگران کرده است.
به گزارش ساعت 24 به نقل از رویترز ، اعتبار قرارداد کارلوس کی روش پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران در پایان جام جهانی منقضی شده است و با وجود اعلام علی کفاشیان رئیس فدراسیون برای تمدید آن ، هنوز اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.
در حالی که کفاشیان در گفتگو با مطبوعات ایران مدعی شده است به مجرد اینکه کی روش موافقت خود را با جزییات قرارداد اعلام کرد برای او بلیت سفر به ایران را ارسال خواهد کردو گفته است که این مربی شرایط متفاوتی را درخواست کرده است اما صحبت های کی روش با این گفته متفاوت است.
کی روش در گفتگویی اعلام کرد:« همه چیز به تصمیم کفاشیان بستگی دارد.هر زمان که او بخواهد من به ایران خواهم رفت.تعیین تاریخ بازگشت به ایران در اختیار من نیست و نمی توانم تاریخی تعیین کنم.بر اساس آخرین توافق قبلی پس از مذاکرات در تهران ، فدراسیون فوتبال ایران هیچ بندی از قرارداد مرا تغییر نخواهد داد.با وجود این کفاشیان پیش نویسی را برای من ارسال کرده است که در آن موارد جدیدی وجود دارد.»
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها