رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 871

بعضی ها منتظر لغزش ما بودند

سایت خبری تحلیلی ساعت 24-سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن گفت: تیم پرسپولیس برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارد.

بعضی ها منتظر لغزش ما بودند
تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز جمعه در هفته سوم لیگ برتر باشگاههای ایران مقابل ذوب آهن با یک گل پیروز شد.
علی دایی در نشست خبری پس از بازی گفت: باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و با هماهنگی تیم در هفته های آینده نتایج بهتری کسب می کنیم.
وی درگذشت مهدی نفر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس را تسلیت گفت و مرگ او را ناباورانه خواند.
وی اظهار داشت: بازی سختی بود. در نیمه نخست دو تیم بازی متعادلی ارائه دادند اما موقعیت های گل ما خطرناک تر بود. در نیمه دوم در مالکیت توپ ذوب آهنی ها بهتر کارکردند و ما را تحت فشار گذاشتند اما در پایان تیم ما با ارائه یک فوتبال منطقی و درست به آنچه می خواست رسید.
دایی گفت: در شرایطی که بعضی ها منتظر لغزش ما بودند توانستیم در یک بازی سخت و بزرگ به پیروزی برسیم.
وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس تغییر کرده اند و نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی دست پیدا کنیم. امیدوارم هواداران نیز به ما فرصت کافی بدهند.سه بازیکن خودرا که روی آنها حساب کرده بودیم دراختیار نداشتیم و مجبور شدیم در ترکیب تیم تغییر ایجاد کنیم. باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و هواداران نیز باید مهلت بیشتری به ما بدهند.
سرمربی پرسپولیس این برد را به خانواده مهدی نفر تقدیم کرد و درباره مسئله قرارداد با مدافع تیم ملی کاستاریکا گفت:بااومانا تقریبا تمام کرده ایم و در تست پزشکی باشگاه نیز قبول شده است. باید تیم خود را در خط میانی نیز تقویت کنیم چون پیام صادقیان را سه ماه در اختیار نداریم. با توجه به مشخص نبودن وضعیت مهرداد پولادی، سعی می کنیم چند بازیکن خوب دیگر برای تیم خود جذب کنیم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها