رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 129584

لاغر شوید و شکمی بدون چربی داشته باشید

ساعت 24-. این میوه یکی از بهترین میوه ها برای از بین بردن چربی های شکمی است و برای سلامتی بسیار مفید است .

آووکادو
آواکادو میوه ای است که آنتی اکسیدان های فراوانی دارد وبه شما در مقابله با بیماری ها کمک می کند . این میوه یکی از بهترین میوه ها برای از بین بردن چربی های شکمی است و برای سلامتی بسیار مفید است . بخصوص اگر می خواهید وزن کم کنید وشکمی صاف داشته باشید آواکادو بخورید . زیرا آواکادو اسیدهای چرب امگا 3 فراوانی دارد .

اسیدهای چرب امگا 3به طرز باورنکردنی باعث کاهش وزن بدن می شود . همچنین این میوه چربی های اشباع نشده ای داردکه برای سوزاندن کالری ها بسیار ضروری است . یکی از بهترین تاثیراتی که این میوه در رژیم کاهش وزن دارد این است که به علت دارا بودن اسید اولیئک بعد از خوردن آن احساس سیری می کنید . اسید اولیئک ،اسید چربی است که به طور طبیعی در چربی های گیاهی وحیوانی وروغن های زیادی یافت می شود .

این اسید چرب در فعال کردن بخشی از مغز که به شما احساس سیری می دهد نقش دارد .مواد مغذی موجود در آواکادو یه شما کمک می کند تا از ابتلا به بیماری های خاصی مانند بیماری های قلبی ،سرطان سینه ،سرطان دهان و سرطان پروستات در امان بمانید . آواکادو سرشار از آنتی اکسیدان های قوی همچون (لوتئین وزکسانتین ) است . وجود این انتی اکسیدان ها برای سلامت چشم بسیار اهمیت دارد .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها