رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 179370

این ماده قاتل سرطان است

ساعت 24- سیاه دانه از معروف ترین گیاهانی است که به ویژه روغن آن نقش بسزایی در زمینه جلوگیری از فعالیت سلول های سرطانی دارد.

alalam_636051508280860504_25f_4x3.jpg
style="text-align:justify">این گیاه همچنین قادر است برخی از انواع این سلول را کشته و درمانی قوی برای سکته و التهاب مفاصل نیز می باشد.

به گزارش پایگاه اینترنتی "الشاشه نیوز" سیاه دانه دارای موادی برای مبارزه با سرطان کبد، پوست، رحم، پستان، معده، پروستات و مغز است.
گروهی از پژوهشگران که سال های گذشته پژوهش هایی بر روی انسان انجام داده اند، معتقدند روغن سیاه دانه برای انسان بسیار مفید است.
همچنین پژوهش انجام شده توسط محققان هندی حاکی است موش هایی که در ازای هر کیلوگرم وزنشان، 20 میلیگرم ماده تیموکوینون که سیاه دانه حاوی آن است، به آنان خورانده شده با کاهش سلول های سرطانی مواجه شدند اما سلول های سرطانی در موش هایی که از این ماده استفاده نکردند، افزایش یافت.
پژوهشگران مصری نیز می گویند روغن سیاه دانه و عسل دارای قدرت ضد سرطانی بوده و خطر گسترش سلول های سرطانی را کاهش می دهند.
پژوهش های پژوهشگران در سال 2014 نیز حاکی از قدرت روغن سیاه دانه در زمینه درمان سلول های سرطان ریه است چه این که مصرف این ماده باعث مرگ سلول های سرطانی ریه می شود.
همچنین پژوهشگران مالزی در سال 2013 دریافتند که سیاه دانه دارای قدرت کشتن سلول های سرطان خون بوده و مصرف این ماده از مهمترین شیوه های طب سنتی برای درمان این نوع سرطان است.

العالم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها