رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395867

نخستین جلسه شورای سیاستگذاری حقوق کودک برگزار شد

ساعت 24- نخستین جلسه شورای سیاستگذاری کنفرانس بین المللی حقوق کودک در وزارت دادگستری برگزار شد.

style="text-align:justify">اعضای شورای سیاستگذاری کنفرانس بین المللی حقوق کودک روز شنبه، برنامه ریزی، هماهنگی بین دستگاه ها و نحوه اجرای کنفرانس را مورد بحث و بررسی قرار دادند و برگزاری هرچه با شکوه تر این کنفرانس را در راستای ارتقای حقوق کودک ارزیابی کردند.

محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و دبیر علمی کنفرانس بین المللی حقوق کودک گزارشی از روند شکل گیری و برنامه ریزی جهت برگزاری کنفرانس منطقه ای عدالت برای کودکان و همچنین کنفرانس بین المللی حقوق کودک ارائه کرد.
وی بر ضرورت تعامل سازنده دستگاه های عضو شورای هماهنگی مرجع و دانشگاه ها و مراکز علمی برای برگزاری این کنفرانس تأکید کرد و گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس ارائه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و بهره گیری از تجارب دیگر کشورها به منظور ارتقای حقوق کودک در جامعه است.
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، رتبه 84 ایران برای حقوق کودک در بین کشورها را شایسته ندانست و افزود: ما برای تحقق حقوق کودکان باید گام های بلندتری برداریم و از همه ظرفیت های ملی و بین المللی برای ارتقای حقوق کودکانمان که آینده سازان جامعه هستند بهره گیریم.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها