رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395942

یورونیوز تحلیل کرد

اسرار کامیابی شرکت‌های کوچک متوسط و کوچ اروپایی

ساعت24-رمز موفقیت شرکت‌های تجاری کوچک و متوسط راه یافتن به بازار و پیدا کردن شریک‌های تجاری مناسب است. کار شبکه بنگاه‌های تجاری در اروپا نیز حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط اروپایی است.

خبر
این شبکه به بنگاه‌های تجاری کمک می‌کند رؤیاهایشان را تحقق بخشیده و کسب‌وکارشان را گسترش بدهند.این شبکه که بیش از ۶۰ کشور اروپایی در آن حضور دارند، به شرکت‌های تجاری کوچک و متوسط کمک می‌کند هم‌ظرفیت‌های خود برای نوآوری را افزایش بدهند، و هم فراتر از مرزهای اتحادیه اروپا گسترش یابند.اسکاتلند یکی از کشورهایی است که «شبکه شرکت‌های تجاری اروپا»‌ در آن به کارآفرینان کمک کرده است به منابع مالی موردنیاز دست یابند ،ایده‌های خلاقانه را عملی کنند و قدرت رقابت در بازارهای جهانی داشته باشند.جین واترز یکی از مسئولان این شبکه اروپایی در اسکاتلند است. او درباره فعالیت‌های این شبکه می‌گوید: «این شبکه بین شبکه‌های مختلف در دنیای کسب‌وکار ارتباط قوی برقرار و کمک می‌کند بفهمیم چگونه می‌توان هم در سطح محلی و هم در سطح جهانی از کارآفرینان حمایت کرد نقش من شناسایی سهامداران و بنگاه‌های تجاری در سطح ملی و منطقه‌ای است. شرکت‌ها می‌توانند راه‌حل مشکل‌هایشان را از طریق شبکه ما پیدا کنند.»

شراکت تجاری موفق، کلید رشد کسب‌وکار

شرکت موسوم به NOVA INNOVATION در ادینبور درزمینهٔ تولید انرژی پاک کار می‌کند. این شرکت ابزاری طراحی کرده است که از چرخه طبیعی جزر و مد دریا انرژی تولید می‌کند.شرکت NOVA INNOVATION توانسته است به لطف امکانات بهترشده (افزوده) شبکه‌های ارتباطی شرکت‌های تجاری در اروپا سهم قابل‌توجهی از بازار منابع تجدید پذیر انرژی را از آن خود کند.این شرکت همچنین یکی از نامزدهای دریافت جایزه کمیسیون اروپا برای ترویج کارآفرینی است.سیمون فورست، مدیرعامل شرکت NOVA INNOVATION می‌گوید: «شریک بلژیکی‌ ما درزمینهٔ ارسال انرژی حاصل از جزرومد به سراسر دنیا فعالیت می‌کند. ما شراکت موفقیت‌آمیزی داشتیم. چون مهارت‌هایمان مکمل یکدیگر بود. کار آن‌ها تحویل پروژه و مشارکت است و ما هم درزمینهٔ‌های مهندسی و فنی مهارت داریم.»به لطف راهنمایی‌ها و کمک‌های شبکه شرکت‌های تجاری اروپا موقعیت شرکت نوا در بازار به‌طور چشمگیری ارتقا یافته:‌ رابطه با سهامداران اروپایی دسترسی به حمایت‌های مالی اتحادیه اروپا را برای نوا آسان کرده و این شرکت به بازار جهانی نیز راه‌یافته است. یکی دیگر از امکاناتی که شبکه‌ بنگاه‌های تجاری در اروپا برای شرکت‌های کوچک و متوسط فراهم می‌کند، یافتن سهامدار است. اما سرمایه‌گذاران چگونه می‌توانند درباره سرمایه‌گذاری‌هایشان اطمینان خاطر پیدا کنند؟جین واترز دراین‌باره می‌گوید: «ما همکارانی داریم که درزمینهٔ سرمایه‌گذاری تخصص دارند و همین‌طور کارشناسانی داریم که شرکت‌های می‌توانند برای توسعه کسب‌وکارشان با آن‌ها مشورت کنند.»شرکت‌هایی که برای دریافت حمایت مالی اتحادیه اروپا از طریق مؤسسات مالی در منطقه یا کشور خودشان اقدام کرده‌اند، موفق بوده‌اند. این کار به آن‌ها کمک کرده است تا توانایی‌های لازم برای جذب سرمایه در آینده را کسب کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها