رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396193

کنکور تا سال ۱۴۰۰ حذف خواهد شد

ساعت 24- جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات با موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد برگزار شد.

کنکور
style="text-align: justify;">فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: در ابتدای جلسه درباره مشکلات ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد با حضور تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت.

وی افزود: در جریان این جلسه و درباره موضوع مطرح شده به جمع‌بندی‌هایی رسیدیم و قرار شد فردا صبح کمیته آموزش عالی با حضور چندین نفر از اعضای کمیسیون آموزش، نمایندگان وزارت بهداشت، سازمان سنجش و وزارت علوم جلسه‌ای برگزار کنند تا مشکلات ثبت نام دانشجویان حل شود.

وی ادامه داد: مبحث دیگر تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد بود که طبق آن این دانشگاه یک ماه فرصت دارد و چنانچه طراحان تحقیق و تفحص قانع نشوند به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

ادامه داد: موضوعی دیگری که مورد بحث و بررسی قرار گرفت مسئله تاثیر معدل در کنکور بود که بعد از بحث‌های مختلف به این جمع‌بندی رسیدیم که امتحانات سال دوم دبیرستان استاندارد نیست و آموزش و پرورش باید مکلف باشد تا امتحانات این مقطع به صورت نهایی برگزار کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خاطرنشان کرد: در نهایت نتیجه جلسه امروز کمیسیون این بود که تا سال ۱۴۰۰ کنکور به طور قطعی حذف خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها