رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410445

خط خوردن مدافع تیم ملی از لیست خرید پرسپولیس

ساعت 24- طبق اعلام نزدیکان باشگاه پرسپولیس، مرتضی پورعلی‌گنجی که در لیست پرسپولیس برای نیم فصل دوم قرار گرفته بود به مسئولان باشگاه اعلام کرده قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد و تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد.

style="text-align:justify">پرسپولیسی‌ها روز گذشته با شکست پر گل پارس جنوبی جم نیم فصل اول را به خوشی به پایان رساندند و به استقبال روزهای تازه‌ای از تاریخ خود رفتند. سرخپوشان تهرانی که درست یک فصل از جذب بازیکن محروم بودند حالا با پنجره‌های باز نقل و انتقالاتی رو به رو هستند و می‌توانند با جذب بازیکن مد نظر کادرفنی، حضور موفقی در نیم فصل دوم لیگ هجدهم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و باز هم خاطرات شیرینی را برای هواداران رقم بزنند.


اما همین اتفاق مثبت باعث شده که نام‌های زیادی حول محور باشگاه پرسپولیس و نقل و انتقالات آن‌ها بچرخد و گمانه زنی زیادی در خصوص فعالیت باشگاه انجام شود. اما تا به اینجا حضور تنها چهار بازیکن جدید در جمع قرمزپوشان قطعی شده و بقیه اسم‌ها همه شایعه هستند. مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری و مهدی شریفی چهار بازیکنی هستند که قبل از شروع لیگ برتر قراردادشان را با پرسپولیس رسمی و از چند هفته قبل با حضور در تمرین، زیر نظر برانکو و کادرفنی کارشان را پیگیری کردند تا هر چه زودتر با باقی بازیکنان هماهنگ شوند.


برانکو ایوانکوویچ که حالا تیم تحت هدایتش با ۳۱ امتیاز در کنار پدیده و سپاهان یکی از تیم‌های بالانشین جدول است، صبح امروز به دیدار ایرج عرب رفت تا در خصوص فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات با او گفتگو کند و لیست مازاد و بازیکن مدنظرش برای ورود به پرسپولیس را در اختیار سرپرست جدید باشگاه قرار دهد. پیش از این شایعه شده بود که مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع میانی تیم ملی ایران و باشگاه یوپن بلژیک در لیست برانکو برای نیم فصل دوم قرار گرفته است، اما طبق اعلام مسئولان باشگاه پس از مذاکره‌ای که با این مدافع انجام شد، پورعلی‌گنجی به آن‌ها اعلام کرده قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و تمایل دارد کماکان فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد.


در حال حاضر اولویت سرمربی موفق سرخپوشان برای خط دفاع، جذب یک مدافع چپ تخصصی است و دیگر اولویت او به دفاع میانی بازمی‌گردد. او همچنین یک مهاجم هدف نیز جذب خواهد کرد که گزینه اول پرسپولیس یک نام آشناست!


حالا باید منتظر ماند و دید به جز چهار بازیکنی که در ابتدای فصل به جمع قرمزپوشان اضافه شدند، بازیکنان دیگری نیز توسط کادر مدیریتی جدید به استخدام پرسپولیس درمی‌آیند یا خیر. هر چند درصورت چذب سه بازیکن در سه پست دفاع چپ، دفاع میانی و مهاجم لیست خروجی آن‌ها هم جذاب خواهد بود.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها