رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 418535

حبس تعزیری عامل شکار خرس قهوه‌ای در اردبیل

ساعت 24- عامل شکار یک قلاده خرس قهوه‌ای که سال گذشته تصویر لاشه آن در فضای مجازی پخش گردیده بود، به شش ماه حبس تعزیری و پرداخت مبلغ پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

style="text-align:justify">مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر، عامل شکار یک قلاده خرس قهوه‌ای که سال گذشته تصویر لاشه آن در فضای مجازی پخش شده بود، به شش‌ماه حبس تعزیری و پرداخت مبلغ پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمد خداپرست افزود: آبان ماه سال گذشته با انتشار تصویر شخص نامعلومی کنار لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای در محدوده شهرستان مشگین شهر و با پیگیری‌های یگان حفاظت شهرستان مشگین شهر، مشخص شد یک قلاده خرس توسط یکی از اهالی شهرستان همجوار، پس از آزار، اذیت، تعقیب و گریز در روستای نیاز از توابع مشگین شهر از بین رفته است.

وی افزود: بلافاصله پس از بررسی موضوع و شناسایی ضارب و محل سکونت وی و سیر مراحل قانونی، ضمن ارائه مستندات از سوی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان، اقدام قضایی صورت گرفت و نامبرده پس از طی مراحل قانونی از طریق دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر به شش ماه حبس تعزیری و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها