رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 419622

حمله مجدد ترامپ به پلوسی و دمکرات‌ها

ساعت 24- رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با انتشار پیام‌هایی توئیتری رئیس مجلس نمایندگان این کشور و دمکرات‌ها را بر سر تعطیلی دولت مورد انتقاد قرار داد.

ترامپ
style="text-align:justify">رئیس جمهور آمریکا در این پیام که امروز منتشر کرد، نوشت: نانسی پلوسی بسیار غیرمنطقی رفتار می‌کند او در حال حاضر رسما تبدیل به یک دموکرات رادیکال شده است. او به خاطر تمایلات چپ گرایانه خود در درون حزبش بسیار سرکوب شده و کنترل حزب را از دست داده است.

ترامپ در توئیت دیگری آورد: نانسی پلوسی و برخی دموکرات‌ها روز گذشته پیشنهاد من را پیش از آنکه من درباره آن حرف بزنم، رد کردند. آن‌ها جرم و جنایات و مواد مخدر را نمی‌بینند، آن‌ها فقط (انتخابات) ۲۰۲۰ را می‌بینند- که قرار نیست در آن پیروز باشند. بهترین اقتصاد! آن‌ها باید اقدام درستی برای کشور انجام دهند و اجازه دهند مردم به سر کار خود بازگردند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز پیشنهاد احتمالی رئیس‌جمهور این کشور را در ارتباط با بحث مهاجرت و پایان دادن به تعطیلی دولت آمریکا «غیر قابل پذیرش» و «تلاشی نه از روی صداقت و حسن نیت» خواند. چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات‌های سنای آمریکا پیشنهاد دونالد ترامپ برای برون رفت از وضع تعطیلی دولت را مردود دانست. ترامپ و سران حزب دموکرات چندین جلسه بدون نتیجه بر سر مسئله بودجه مرزی مکزیک و تعطیلی دولت برگزار کردند.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، تعطیلی دولت فدرال آمریکا از چهار هفته قبل شروع شده است و از اختلاف نظر بین رئیس جمهور و مخالفان دموکرات او در کنگره ناشی می‌شود. رئیس جمهور آمریکا بودجه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری را برای ساخت دیوار در مرز مکزیک برای مقابله با ورود مهاجران خواستار است و دموکرات‌ها آن را کاملا رد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها