رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426380

عالیشاه: وزارت ورزش باید به پرسپولیس کمک کند

ساعت24- بازیکن پرسپولیس از احتمال اعتصاب هم‌تیمی‌های در تمرین فردا تعجب کرد.

style="text-align:justify">تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی توانست در ضربات پنالتی پدیده را شکست دهد. امید عالیشاه پس از این بازی اظهار کرد: ما چهار روز چهار روز بازی می‌کنم و این بازی هم به وقت‌های اضافه کشیده شد و مقداری از لحاظ بدنی کم آوردیم. مهم سه امتیاز بازی بود که خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم! انتظار داشتم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

او درباره مشکلات پرسپولیس و احتمال اعتصاب بازیکنان در تمرین فردا گفت: من از این صحبت جا خوردم. کی این موضوع را گفته است. چه کسی این صحبت را کرده است؟

خبرنگاران در این لحظه به او اطلاع دادند که محمد انصاری بحث اعتصاب را گفته است. عالیشاه افزود: یک سری مشکلات وجود دارد که باید هرچه زودتر حل شود. تیم چند سال است که در ریل درست قرار دارد و در آسیا نتیجه گرفته است. حیف است از این مسیر خارج شود. وزارت ورزش باید به پرسپولیس کمک کند. البته منظورم کمک از لحاظ مالی است. آقای عرب به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. چون تیم دولتی است. امیدوارم مشکلات در خانواده پرسپولیس حل شود.

بازیکن پرسپولیس در ادامه درباره کمکی که پاداش‌های AFC می‌تواند به این تیم بکند، بیان کرد: من یک تیترهای عجیب و غریبی دیدم. هر پاداشی که به بازیکنان تعلق گرفته حق بازیکنان بوده است. تازه ۲۵ درصد از پاداش را به بازیکنان پرداخت کردند در صورتی که به نظرم باید ۱۰۰ درصد پرداخت می‌شده است. با این حرف‌ها فقط حاشیه درست می‌شود.

عالیشاه درحالی در اظهاراتش از کسب سه امتیاز بازی با پدیده صحبت کرده که این مصاف در چارچوب جام حذفی بود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها