رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426535

بررسی شکایت سید محمد خاتمی از کریمی قدوسی در هیات نظارت

ساعت24- جمالی نوبندگانی از شکایت رئیس دولت اصلاحات از عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و گفت: دادستان تهران نیز علیه غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری به دلیل نطق میان دستور آن‌ها اعلام جرم کرده که در هیات نظارت به این موضوع رسیدگی می‌شود.

laquo;محمدجواد جمالی نوبندگانی»، سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان امروز (سه شنبه 30 بهمن ماه) در خصوص موضوع درگیری مامور نیروی انتظامی و حمدالله کریمی نماینده بیجار برگزار شد.

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس اسلامی به همراه معاون اجتماعی و معاون حقوقی و پارلمانی ناجا حضور یافتند اما ماموری که با نماینده بیجار درگیری‌های داشته به دلیل مشغله‌، در جلسه حضور نیافت.

وی افزود: برای ختم به خیر شدن این موضوع باید آن مامور حضور داشته باشد که در جلسه بعدی این موضوع پیگیری می‌شود.

جمالی نوبندگی از شکایت سیدمحمد خاتمی از عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد و گفت: رئیس دولت اصلاحات از جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات به علت توهین و افترا شکایت کرده است و این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود.

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دادستان تهران نیز علیه غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری به دلیل نطق میان دستور آن‌ها اعلام جرم کرده است، به همین دلیل این 2 نماینده به جلسه آینده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت شده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها