رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432895

هواپیمایی ماهان ۵ پرواز نوروزی بجنورد را لغو کرد

ساعت24 -مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای خود به مقصد بجنورد را در روزهای دوم، پنجم، نهم، دوازدهم و پانزدهم فروردین ماه سال 98 لغو کرد.

لغو پرواز
سیدمهدی رزاز یکشنبه شب اظهار داشت: شرکت مزبور برنامه پروازی روزهای جمعه و دوشنبه 2 هفته نخست فروردین آینده خود به بجنورد را ملغی اعلام کرده است.
وی افزود: این شرکت هواپیمایی علت لغو این پروازها را ذکر نکرده است.

به گزارش ایرنا، عمده مسافران فرودگاه بجنورد مدیران و کارشناسان دستگاهها و استادان دانشگاهها هستند، که این وضعیت موجب می شود پروازهای این فرودگاه در روزهای تعطیل، به ویژه در ایام نوروز، با کمبود مسافر رو به رو شود.

از سویی نزدیکی مرکز استان خراسان شمالی با فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، که با روزانه بیش از 180 پرواز، دومین فرودگاه پرترافیک کشور شناخته می شود، بخشی از مسافران فرودگاه بجنورد را به مشهد سوق می دهد.

اکنون فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی مشغول فعالیت است و دارای یک باند به ابعاد 4200×45 متر، اپرون به ابعاد 245×118 متر، تاکسی وی عمود به ابعاد 23×120 متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت یکهزار و 700 متر مربع و ترمینال جدید به مساحت چهار هزار و 600 مترمربع است.

به گزارش ایرنا 10 هزار و 874 مسافر در 9 ماهه امسال از طریق پروازهای این فرودگاه جابه جا شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 57.9 درصد کاهش نشان می دهد.

هم اکنون شرکت ماهان در فرودگاه بجنورد در روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه و شرکت تابان نیز در روزهای یکشنبه و سه شنبه بین مرکز استان خراسان شمالی و تهران پرواز دارند.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها