رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 433599

ترافیک نیمه‌سنگین در تمام محورهای کرمانشاه

ساعت24 - رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز موج بازگشت دور اول سفرهای نوروزی، گفت: از روز گذشته(چهارم فروردین) همچنین دور دوم سفرها شروع شده و در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در محورهای استان داریم.

ترافیک
style="text-align:right">سرهنگ محمد حیدری با اشاره به بارندگی شدید در تمام محورهای استان، گفت: در محورهای شهرستان پاوه و ارتفاعات استان بارندگی ها به شکل برف است.

وی تصریح کرد: در برخی محورها نیز به ویژه محور کرمانشاه به سمت قصرشیرین به علت شدت بارش‌ها در برخی نقاط شاهد آبگرفتگی مسیر هستیم.

حیدری با اشاره به آغاز موج بازگشت دور اول سفرهای نوروزی از روز گذشته، گفت: همچنین از روز گذشته موج دوم سفرهای نوروزی شروع شده و همین امر موجب شده تا در حال حاضر هم در محورهای ورودی و هم در محورهای خروجی استان شاهد ترافیک نیمه سنگین باشیم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در این شرایط جوی و نیز با توجه به حجم بالای ترافیک از رانندگان تقاضا داریم بیش از هر زمان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته و به طور جد از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

حیدری از استقرار 105 تیم گشتی محسوس و نامحسوس در محورهای استان خبر داد و افزود: علاوه براینها 110 دستگاه دوربین ثابت و سیار محورهای استان را رصد می کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث ترافیکی در تعطیلات نوروز امسال مربوط به واژگونی خودرو بوده است، گفت: با توجه به لغزندگی محورها در صورت داشتن سرعت بالا احتمال واژگونی خودرو افزایش می یابد و در همین راستا ضرورت دارد رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: توصیه می شود افراد حتی المقدور از سفرهای غیرضرور در این شرایط خودداری کنند و حتما پیش از حرکت از طریق تماس با سامانه 141 اداره راه، از وضعیت راه ها مطلع شوند.

حیدری بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی هم تاکید کرد و افزود: رانندگان باید پیش از حرکت حتما از سالم بودن فنی و سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها