رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 438085

گزارش رئیس جمعیت هلال‌احمر درباره وضعیت مردم سیل‌زده

ساعت 24- سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور رئیس جمعیت حلال‌احمر برای ارائه گزارشی درباره اقدامات انجام شده برای کمک به مردم سیل‌زده در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

div>

حیدرعلی عابدی در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در این جلسه رئیس جمعیت هلال‌احمر گزارشی از اقدامات صورت گرفته به مردم مناطق سیل‌زده، نحوه توزیع اقلام و مشکلات موجود ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون گفت: آقای بطحائی نیز گزارشی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان ارائه کرد. اینکه بسیاری از معلمان و فرهنگیان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند اما با مشکلاتی مواجه هستند که قرار شد این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

عابدی با اشاره به حضور رئیس صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در این کمیسیون گفت که طبق گزارش ارائه شده از برنامه‌های این صندوق کشاورزان در مناطق روستایی و شهری تحت پوشش قرار گرفته تا از مستمری بازنشستگی برخوردار شوند. تاکنون حدود یک میلیون و ۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان هستند که از این تعداد ۹۰۰ هزار نفر بیمه‌شان را در سال جدید تمدید کردند. همچنین ۲ میلیون و ۲۰ هزار نفر از سرپرست‌های خانوار تحت پوشش بیمه روستایی نیستند که تلاش شده با اطلاع‌رسانی این کار صورت گیرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها