رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 438314

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

ساعت 24- یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

style="text-align:justify">علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد:

افضلی، نماینده نهبندان به وزیر ورزش: عدم توجه به تکمیل عملیات اجرایی و احداث استخر سرپوشیده شهرستان سربیشه

نانواکناری، نماینده بابلسر به وزیر علوم: دانشگاه مازندران مدت‌ها است که با سرپرستی اداره می‌شود لذا باید تکلیف آن تعیین شود.

محجوب، نماینده تهران و قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر کار: تسریع در تعیین ریاست سازمان تأمین اجتماعی و معاون پارلمانی وی؛ با توجه به این که قانون کار روز جهانی کارگر را تعطیل رسمی اعلام کرده اما برخی کارفرمایان بدون توجه و پرداخت مابه‌التفاوت کارگران را وادار به کار می‌کنند. به وزیر کشور: برای راهپیمایی روز کارگر مجوز لازم به خانه‌های کارگر سراسر کشور صادر شود.

قاضی‌پور، حضرت و خالقی نمایندگان ارومیه و خلخال به رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تشکیل پرونده خسارت سرمازدگی ۴۸ ساعت گذشته استان آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل به خصوص شهرستان‌های ارومیه و خلخال و کوثر

بهادری، نماینده ارومیه به وزیر آموزش: حق‌التدریس ها و هزینه امتحانات معلمان از سال ۹۶ پرداخت نشده و بیمه تکمیلی فرهنگیان و آتیه‌سازان حافظ، بیمه بسیار ناکارآمدی است و پولی که حق معلمان است، داده نمی‌شود.

بهادری و دلخوش به وزیر نفت: متأسفانه پالایشگاه‌ها از تحویل وکیوم VB به قیرسازان استنکاف می‌کنند که نیاز به اقدام فوری برای رسیدگی دارد.

یارمحمدی، نماینده زاهدان به وزیر آموزش: طرح پاسخی که درباره سوالات از وزارت آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، صرفاً برای رفع مسئولیت است لذا به معاونان بگویید پاسخ‌ها، واضح و شفاف باشد. همچنین دانش‌آموزان و کادرهای آموزشی و اداری استان سیستان و بلوچستان به خاطر رهاشدگی آموزش و پرورش استان و سیاست‌زدگی و تبعیض در سردرگمی و بلاتکلیفی به سر می‌برد و کسی پاسخگو نیست. به رئیس جمهور: سرانه تخت‌های بیمارستان استان با معمول کشور ۵۰ درصد فاصله دارد و به مردم محروم این استان توجه نمی‌شود. به وزیر صنعت: به معاونان خود و دستگاه‌های ستادی استانی اعلام کنید پاسخ مکالمات را صریح و شفاف بیان کنند.

ذوالقدر، نماینده تهران و هفت نماینده دیگر به وزیر نیرو: ضرورت رفع خاموشی محور قدیم تهران-قم در محدوده باقرشهر

ذوالقدر، نماینده میناب به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم توجه به سیل بزرگ ملخ‌ها و مقابله با آن به عنوان تهدید جدی محصولات

قلی‌زاده، نماینده کلیبر به وزیر اقتصاد: با توجه به این که تعدادی از مردم شریف شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند از دریافت یارانه و توزیع سهام عدالت حذف شده‌اند مصرانه پیگیر هستم تا به حقوق قانونی خود برسند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها