رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 438435

از باران و یخ زدگی تا گردوغبار در جاده های کشور

ساعت24 -رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی و گلستان بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محور فیروزکوه در محدوده گدوک نیز مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است، گفت: در اکثر محورهای استان سیستان و بلوچستان نیز وزش باد همراه با گرد و خاک گزارش شده است.

رحمانی از ضرورت تردد با زنجیر چرخ در محورهای شاهرود-توسکستان و شاهرود-آزاد شهر در محدوده گردنه خوش ییلاق نیز خبر داد و گفت: با توجه به یخ زدگی معابر پلیس از تردد خودروهای فاقثد زنجیرچرخ از این محور جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: ترافیک در محورهای سراسر کشور آرام و روان گزارش شده و در عین حال پیش بینی می‌شود که از عصر امروز بار ترافیکی در محورهای منتهی به شمال کشور افزایش یابد.

رحمانی همچنین از انسداد محور اصلی لنگرود به شلمان در استان گیلان خبر داد و گفت: این مسیر به دلیل تعمیرات و عملیات عمرانی تا اطلاع ثانوی مسدود است و مسیر جایگزین آن از داخل شهر لنگرود است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها