رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443423

واکنش بایدن به سخنان جنجالی ترامپ

ساعت 24 -نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا علیه خود واکنش نشان داد.

جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و معاون سابق باراک اوباما به اظهارات روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

ترامپ در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی اش در پنسیلوانیا اعلام کرد: فراموش نکنید که بایدن شما را رها کرد. او اهل پنسیلوانیا نیست. من فکر می‌کردم او در اینجا متولد شده است؛ اما او شما را رها کرد مردم. او شما را به خاطر یک ایالت دیگر رها کرد. با وجود اینکه بایدن گفته است که می‌خواهد جهان را نجات دهد، در واقع او می‌خواهد همه کشور‌ها را نجات دهد به جز کشور ما.

بایدن هم در واکنش به این اظهارات ترامپ گفت: خب مردم، من هرگز فراموش نکردم اهل کجا هستم. خانواده من زمانی که من ۱۰ ساله بودم پنسیلوانیا را ترک کردند. ما به ایالت دلاور رفتیم؛ زیرا پدرم در آنجا یک شغل جدید پیدا کرده بود.

وی در ادامه ضمن انتقاد از ترامپ افزود: بگذارید راحت بگویم. این مسئله ارتباطی به من ندارد. این موضوع اثبات می‌کند که دونالد ترامپ مشکلات قشر کارگر جامعه را درک نمی‌کند.

شایان ذکز است، بایدن از سال ۲۰۰۹ تا سال ۲۰۱۷ به عنوان معاون باراک اوباما مشغول فعالیت بود. وی به مدت ۳۰ سال هم به عنوان نماینده ایالت دلاور در سنای آمریکا حضور داشت. این در حالی است که او در پنسیلوانیا متولد شده است.

ترامپ تاکنون بار‌ها در سخنرانی‌ها و گردهمایی‌ها و حتی حساب توییترش «جو بایدن» را هدف حملات لفظی قرار داده است. بایدن تنها نامزد حزب دموکرات است که تا این حد هدف لفاظی‌های رئیس جمهور آمریکا قرار می‌گیرد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که دونالد ترامپ و متحدان او معتقدند جو بایدن بزرگترین رقیب انتخاباتی ترامپ محسوب می‌شود. بایدن حتی در بسیاری از نظرسنجی‌ها در حزب دموکرات پیشتاز است.

بایدن هم چندی پیش به انتقاد از ترامپ پرداخت و گفت: مردم باید با یکدیگر متحد شوند. رئیس جمهور ما رئیس جمهوری است که همه را تقسیم بندی می‌کند. اگر مردم آمریکا رئیس جمهوری می‌خواهند که این کار را انجام دهد، که دستانی بسته و قلبی از سنگ داشته باشد، که مخالفانش را تهدید کند و باعث نفرت پراکنی شود، پس دیگر به من احتیاجی ندارند. آن‌ها دونالد ترامپ را دارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها