رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 451839

دستگیری کارمند نمایندگی خودرو به اتهام کلاهبرداری

ساعت 24- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کارمند یکی از نمایندگی‌های خودرو که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود و جلب اعتماد کارفرما 7 میلیارد کلاهبرداری کرده بود، در زنجان دستگیر شد.

style="text-align:justify">سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: چندی پیش با ارجاع یک پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زنجان به پلیس آگاهی استان، تیمی مجرب از کارآگاهان، بررسی تخصصی این پرونده را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، مشخص شد که کارمند یکی از نمایندگی‌های خودرو با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود و جلب اعتماد کارفرما با شیوه‌هایی متقلبانه طی 9 مرحله اقدام به کلاهبرداری از حساب کارفرمای خود کرده است.

وی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند متهم با جعل امضای کارفرما چک‌های دریافتی مشتریان را وصول و به حساب شخصی خود و نزدیکان خود واریز کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان زنجان ادامه داد: با توجه به اسناد به دست آمده در کلاهبرداری‌های متعدد این فرد در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، دستگیر و به 7 میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرد.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: در مسائل مالی علاوه بر نظارت بر عملکرد کارکنان به هرکسی اعتماد نکنند.

پایگاه خبری پلیس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها