رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457116

دستور رییس قوه قضاییه به استاندار کردستان چه بود؟

ساعت 24-حجت‌الاسلام و المسلمین رییسی در سفر به کردستان، از استاندار کردستان درخواست کرد که بالا بودن آمار فساد در برخی از دستگاه‌ های اداری را بررسی و در صورت صحت موضوع برای برخورد و ریشه کنی فساد اداری تدبیر و اقدام جدی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی
در پی سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان، جلسه شورای اداری این استان با حضور ایشان برگزار و برخی مطالب درخصوص بالا بودن آمار فساد در برخی از دستگاه‌های اداری و اجرایی استان کردستان با استناد به گزارش یکی از مراجع رسمی که اخیرا در این زمینه منتشر و در برخی از رسانه‌های کشور منعکس شده بود، مطرح شد.

رییسی پس از استماع اظهارات حاضرین در جلسه با تاکید بر اینکه این موضوع نیازمند بررسی جدی است، از استاندار خواست که این موضوع را بررسی و در صورت صحت موضوع برای برخورد و ریشه کنی فساد اداری تدبیر و اقدام جدی کند.

وی همچنین تاکید کرد که در صورت عدم صحت ادعاهای مطروحه در آن گزارش، نسبت به این موضوع اطلاع رسانی شود.

بر اساس اطلاعات بدست آمده رئیس قوه قضاییه در راستای ارزیابی این گزارش و رسیدگی به موضوع، دستور تشکیل هیات ویژه‌ای از دستگاه‌های نظارتی استان با محوریت سازمان بازرسی و عضویت سازمان تعزیرات، دیوان محاسبات، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه و ناجا را صادر کرد.

بنابراین گزارش در ساعات پایانی حضور رییس قوه قضاییه در کردستان، اولین جلسه این هیات با حضور رییسی و جمعی از مسئولان قضایی مرتبط در دادگستری سنندج تشکیل شد.

رییس قوه قضاییه در این جلسه دستور داده که هر سه ماه یک بار روند پیشرفت اقدامات به وی گزارش شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها