رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 461230

جزئیات جذب معلمان حق‌التدریس

ساعت24 - حاجی‌میرزایی به تشریح جزئیات جذب معلمان حق‌التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان پیش‌دبستانی، گفت: کسانی از سال 79 تا 91 به عنوان مربیان پیش‌دبستانی یا معلم حق‌التدریس یا آموزشیار نهضت سوادآموزی با آموزش و پرورش همکاری کردند طی تشریفاتی که برگزاری آزمون است و انجام یک دوره آموزشی یکساله جذب این وزارتخانه می‌شوند.

معلم حق التدریس
محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم معارفه‌اش در جمع خبرنگاران، درباره آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: تلاش می‌شود که ان‌شاءالله کلاس‌های درس از ابتدای مهر با معلم فعالیت خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: تعداد 550 هزار کلاس درس در سراسر کشور برگزار می‌شود و بیش از 900 هزار معلم و کارمند به فعالیت می‌پردازند.

حاجی‌میرزایی به تشریح جزئیات جذب معلمان حق‌التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان پیش‌دبستانی، گفت: کسانی از سال 79 تا 91 به عنوان مربیان پیش‌دبستانی یا معلم حق‌التدریس یا آموزشیار نهضت سوادآموزی با آموزش و پرورش همکاری کردند طی تشریفاتی که برگزاری آزمون است و انجام یک دوره آموزشی یکساله جذب این وزارتخانه می‌شوند.

وی تصریح کرد: البته جذب این افراد با سهمیه‌ای که میزان آن توسط سازمان امور اداری و استخدامی اختصاص خواهد یافت، صورت می‌گیرد.

هیأت وزیران در جلسه روز 17 شهریور امسال، آیین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساند

استخدام افراد مذکور در سقف ظرفیت تخصیص سالیانه استخدام از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با شرط بکارگیری در مناطق کمتر توسعه یافته و بر اساس نیاز مناطق آموزش و پرورش استان مبتنی بر رشته و دوره تحصیلی، جنسیت و با توجه به سنوات خدمت و پس از برگزاری آزمون و طی دوره آموزش در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها