رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462003

حمله زنبورها، یک پرواز را ۲ ساعت معطل کرد!

ساعت 24- نشستن هزاران زنبور عسل روی پنجره سمت چپ کابین خلبان هواپیمای هندی در حال پرواز موجب بازگشت آن به فرودگاه و تاخیر دو ساعت و نیمه پرواز شد.

style="text-align:justify">به گزارش اسپوتنیک، در میان همه دلایلی که منجر به تأخیر پرواز می‌شود، یک مورد عجیب هم وجود دارد و آن هم این است که پروازی در هند به علت حمله زنبورها با دو ساعت و نیم تأخیر انجام شد.

وجود تعداد زیادی زنبور بر روی پنجره کابین خلبان مانع دید وی شد و این موضوع سبب شد پرواز هواپیمای شرکت هواپیمایی ایر ایندیا به مقصد اگرتلا با دو ساعت و نیم تأخیر انجام شود. این هواپیما از کلکته برخاسته بود.

کوشیک بهاتاچارجی، رئیس فرودگاه کلکته، در گفتگو با سی‌ان‌ان اعلام کرد: «هواپیما دقیقاً رأس ساعت مقرر فرودگاه کلکته را ترک کرد، اما به علت مشکلی مجبور شد به فرودگاه بازگردد. پس از آن هم زنبورها حمله کردند. هزاران زنبور عسل روی پنجره سمت چپ کابین خلبان نشست و مانع دید وی شد. خلبان پرواز هم تلاش کرد زنبورها را با کمک برف پاک‌کن دور کند، اما موفق نشد.»

وی در ادامه توضیح داد: «کادر پرواز از بروز چنین مشکلی خبر دادند و در نهایت آتش نشانی فرودگاه بود که توانست با استفاده از ماشین آب‌پاش، زنبورها را که روی پنجره کابین خلبان چسبیده بودند، دور کند تا پرواز انجام شود.»

سی‌ان‌ان گزارش داد پرواز میان دو شهر کلکته و اگرتلا تنها ۶۰ دقیقه طول می‌کشد که این بار ۹۰ دقیقه مشکل فنی و پس از آن هم حمله زنبورها موجب تأخیر دو ساعت و نیمه این پرواز شد که ۱۳۶ سرنشین داشت.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها