رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 464778

رمز گشایی از یک فتل با افشای راز پنهانی همسر

ساعت24 - با گذشت بیش از یک سال از مرگ مرموز مرد ورزشکار که جسدش در مرکز زباله‌های پردیس کشف شده بود همسر او و مردی میانسال به اتهام قتل بازداشت شدند.‌

قتل
style="text-align:right">با گذشت بیش از یک سال از مرگ مرموز مرد ورزشکار که جسدش در مرکز زباله‌های پردیس کشف شده بود همسر او و مردی میانسال به اتهام قتل بازداشت شدند.‌

صبح 21 فروردین سال 97 مرد پنجاه و هشت ساله‌ای از خانه خارج شد تا برای ورزش به پارک هنرمندان برود اما دیگر بازنگشت. ناپدید شدن این مرد از سوی خانواده‌اش به پلیس گزارش و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

مشخصات مرد میانسال به‌نام حجت به تمامی واحدهای گشت پلیس اعلام شد. از سوی دیگر کارآگاهان پلیس به سراغ پرونده‌های اجساد مجهول‌الهویه رفتند. با این احتمال که جسد مرد میانسال در میان آنها باشد.

بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت تا اینکه 4 اردیبهشت جسد مرد میانسالی در مرکز زباله پردیس کشف شد. با اینکه زمان زیادی از مرگ گذشته و جسد قابل شناسایی نبود با این حال با توجه به مشخصات ظاهری جسد و بازه زمانی ناپدید شدن مرد ورزشکار این احتمال که جسد متعلق به او باشد مطرح شد و از خانواده او خواستند تا برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی بروند. با حضور خانواده حجت در پزشکی قانونی و مشاهده جسد، آنها موضوع را تأیید کردند.

بلافاصله جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد اما معاینات صورت گرفته به خاطر فساد نعشی به نتیجه نرسید و پزشکی قانونی در ابتدا نتوانست علت مرگ را مشخص کند.

اما از آنجایی که مرد ورزشکار از پارک هنرمندان به پردیس منتقل شده بود، فرضیه جنایت قوت گرفت. در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند که همسر حجت مدتی است که با مرد میانسالی به‌نام پرویز ارتباط پنهانی برقرار کرده است. از آنجا که شروع این ارتباط به قبل از ناپدید شدن و مرگ حجت برمی‌گشت احتمال اینکه وی قربانی توطئه‌ای شوم شده باشد مورد بررسی قرار گرفت و به دستور بازپرس جنایی همسر حجت و پرویز بازداشت شدند.

در تحقیقات اولیه آنها منکر رابطه پنهانی و جنایت بودند اما زمانی که با مدارک پلیسی مواجه شدند، پرویز سکوتش را شکست و گفت: مدتی قبل با مینا - همسر حجت- آشنا شدم. او از رفتارهای بد شوهرش گلایه می‌کرد. یک روز هم از من خواست تا از او زهرچشمی بگیرم تا رفتارش را بهتر کند. روز حادثه طبق نقشه‌ای که از قبل کشیده بودیم مینا به من خبر داد که حجت برای ورزش به پارک رفته است. به سراغش رفتم و مشغول صحبت شدیم.

اما ناگهان او صدایش را بالا برد و جر و بحث بین ما صورت گرفت. بعد هم یک دفعه حالش بد و بی‌هوش شد. او را سوار ماشین کردم تا به دکتر برسانم که متوجه شدم سکته کرده و مرده است. می‌ترسیدم مرگ او به گردن من بیفتد. برای همین موضوع را به مینا خبر دادم و با هماهنگی او، جسد را به مرکز بازیافت زباله‌های پردیس برده و رها کردم.

با ادعای مرد میانسال، بار دیگر بازپرس جنایی از پزشکی قانونی خواست تا علت مرگ را مشخص کند. پزشکی قانونی نیز پس از انجام تحقیقات عنوان کرد باتوجه به اینکه این مرد از تهران به مرکز بازیافت زباله پردیس منتقل و در آنجا رها شده است فرضیه ارتکاب جنایت وجود دارد.

بدین ترتیب پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها