رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465346

ترجمه ۱۲ زبان زنده دنیا با این عینک امکان پذیر شد!

ساعت 24-اپلیکیشن "Zoi Meet" که فورا می‌تواند جملات را به ۱۲ زبان ترجمه کند اکنون روی عینک‌های واقعیت افزوده شرکت "Vuzix" اضافه شده است.

خبر
تیم ترجمه فوری Zoi Meet با همکاری شرکت پیشگام در فناوری واقعیت افزوده Vuzix قصد دارند عینکی توسعه دهند که با شنیدن صحبت افراد ترجمه صحبت‌های آن‌ها را به صورت زیرنویس برای کاربر بر روی نمایشگر عینک نشان خواهد داد.

جزئیات زیادی درباره این عینک گفته نشده است، اما شرکت Vuzix طی بیانیه مطبوعاتی گفت: ادغام جدید برنامه زیرنویس Zoi Meet در زمان واقعی در عینک‌های واقعیت افزوده این شرکت موسوم به"Vuzix Blade AR "به کاربران اجازه می‌دهد تا کاربران بتوانند ترجمه هر آنچه فردی به ۱۲ زبان وارده شده در این سیستم می‌گوید را متوجه شوند.

سرویس Zoi Meet امکان ترجمه سریع فوری را با هندزفری فراهم می‌کند. صحبت‌ها به طور خودکار در حالی که کسی صحبت می‌کند به متن تبدیل شده و زیرنویس آن برای کاربر ظاهر می‌شود.

۱۲ زبان این سیستم عبارتند از انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، لهستانی، هلندی، عربی، چینی، ژاپنی و کره‌ای.

بنابر گزارش‌ها استفاده از عینک‌های هوشمند Vuzix Blade Smart بیشتر از سایر مدل‌ها مانند Magic Leap و گوگل گلس راحت‌تر است.

گوگل گلس عینکی است که توسط گوگل طراحی شده است. در نسخه جدید "گوگل گلس" طراحی جدید، دوربین، پردازنده پیشرفته‌تر و همچنین بروزرسانی‌های دیگری انجام شده است. این عینک واقعیت افزوده برای مشتریان معمولی قابل دسترس نیست و افراد هدف آن کارکنان کارخانه‌ها و سایر مکان‌ها است.

"کوین اورانج" (Kevin Oranje) بنیانگذار Zoi Meet طی بیانیه مطبوعاتی گفت: با فعال کردن سرویس منحصر به فرد زیرنویس Zoi Meet بر روی عینک‌های هوشمند Vuzix، می‌توانیم افراد را به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم. بدون شک این یک ابزار ترجمه قدرتمند و منحصر به فرد خواهدبود و قطعا افراد بسیاری از آن استقبال خواهند کرد.

منبع: ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها