رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 466028

فرمانده ناجا: ۷۵درصد زائران اربعین بازگشتند

ساعت24- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: تاکنون‌ ۷۵ درصد از جمعیت زائران ایرانی اربعین حسینی از طریق مرزهای چهارگانه به کشور باز گشته اند.

style="text-align:justify"> فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: تاکنون‌ ۷۵ درصد از جمعیت زائران ایرانی اربعین حسینی از طریق مرزهای چهارگانه به کشور باز گشته اند.

سردار حسین اشتری روز شنبه همزمان با اربعین حسینی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون موج پایانی بازگشت زائران به کشور افزایش یافته و طی دو روز آینده این روند کامل و همه زائران به سلامت به وطن باز می گردنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۷ درصد تردد زائران از مرز مهران صورت گرفته است، افزود: مرزهای کشور از امنیت و نظم خوبی برخوردار و کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین به بهترین شکل در حال انجام است.

فرمانده ناجا با اشاره به همکاری خوب مردم با پلیس و سایر دستگاه‌های اجرایی یادآور شد: تمام مجموعه‌ پلیس در مرزها مستقر و تا پایان کامل عملیات بازگشت زائران به کشور آماده خدمات رسانی هستند.

سردار اشتری به رانندگان خودروهای شخصی توصیه کرد استراحت در موکب‌های اربعین سبب می‌شود از حوادث جاده‌ای جلوگیری شود لذا به همه رانندگان توصیه می‌شود موقع خستگی برای استراحت در این موکب‌ها مستقر شوند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها