رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 470378

تعجب پیکه و کاسیاس از بازگشت انریکه به تیم ملی اسپانیا

ساعت24-اسطوره‌های دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید نسبت به بازگشت لوییز انریکه به نیمکت تیم ملی اسپانیا واکنش نشان دادند.

پس از اینکه اسپانیا دوشنبه شب با بردی پر گل مقابل رومانی به کار خود در رقابت های مقدماتی یورو 2020 خاتمه داد و توانست به آسانی راهی این رقابت ها شود،خبری عجیب از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا به گوش رسید و آن هم بازگشت لوییز به انریکه به نیمکت اسپانیا و اخراج مورنو،سرمربی لاروخا بود.

انریکه که چند ماه پیش به دلیل بیماری و مرگ دخترش سکان هدایت اسپانیا را رها کرده بود،حالا قرار است یک بار دیگر هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد و به زودی هم به صورت رسمی توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا معارفه خواهد شد. اتفاقی که حالا واکنش بزرگان فوتبال اسپانیا را هم در بر داشته است.

جرارد پیکه مدافع تیم فوتبال بارسلونا که پس از جام جهانی 2018 از تیم ملی خداحافظی کرد در این خصوص گفت:واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. با هم‌تیمی‌هایم در بارسلونا در این مورد صحبت نکرده‌ام چون آنها دوشنبه مقابل رومانی بازی کردند. تمام چیزی که من می‌دانم، همانی است که در رسانه‌ها خواندم. برداشتم این است که در روزهای آینده به چیزهای بیشتری در این مورد خواهیم رسید.فقط می‌توانم بگویم که از بازگشت انریکه بسیار تعجب کردم.

همچنین ایکر کاسیاس دروازه بان سابق تیم رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا هم بازگشت پر سر و صدای لوییز انریکه را به یک شوخی بزرگ تعبیر کرد تا مشخص شود سرمربی سابق بارسلونا در دومین دوره حضورش روی نیمکت ماتادورها چه کار سختی در پیش خواهد داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها