رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473366

بازداشت یک سرکرده داعش در فلوجه عراق

ساعت24-دو تن از فرماندهان الحشد الشعبی از بازداشت یکی از مهمترین فرماندهان داعش و مغز متفکر حملات تروریست این گروه به نهادهای امنیتی و غیر نظامیان عراق در فلوجه خبر دادند.

سرهنگ «محمود الجمیلی» فرمانده هنگ اول در سازمان «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) در شهر «الکرمه» واقع در استان الانبار از بازداشت یکی از سرکرده‌های برجسته گروه تروریستی داعش خبر داد.

الجمیلی به خبرگزاری «العهد» گفت که نیروهای امنیتی پس از دریافت اطلاعاتی درباره محل حضور «عماد الخلیفاوی» در شهر «فلوجه» یک گروه امنیتی را تشکیل دادند.

وی تأکید کرد که این گروه با استناد به گزارش‌های اطلاعاتی و پس از هماهنگی با سرویس‌های امنیتی، توانستند خلیفاوی را بدون درگیری، بازداشت کنند.

این فرمانده عراقی گفت که این تروریست، یکی از مهمترین فرماندهان داعش و مغز متفکر حملات تروریست این گروه به نهادهای امنیتی و غیر نظامیان عراق بوده است.

تروریست بازداشت شده، با تدابیر شدید امنیتی به یکی از مراکز امنیتی نزدیک به محل بازداشت، منتقل شد تا بازجویی شود و جزئیات بیشتری درباره محل اختفای سایر فرماندهان داعش کشف شود.

«محمود المرضی» معاون فرمانده الحشد در الکرمه گفت که این تروریست داعشی در کمین نیروهای امنیتی عراق گرفتار شده بود.

المرضی تأکید کرد که الخلیفاوی در مرکز شهر فلوجه بازداشت شد و او را مسئول عملیات حمله به نیروهای امنیتی و مردم عراق در استان الانبار اعلام کرد.

پس از دور دوم تظاهرات مردمی عراق که از 25 اکتبر آغاز شده است، بسیاری از کارشناسان نسبت به تلاش داعش برای بهره‌برداری از این اعتراضات مردمی هشدار می‌دهند.

ناظران می‌گویند (+) که قرار بوده است آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان سعودی و امارات عربی متحده، عناصر داعش را وارد بغداد کنند که موفق به انجام این کار نشدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها