رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484706

سپاهان به کمیته استیناف شکایت می کند؟

رای کمیته انضباطی:3-0 به نفع پرسپولیس!

ساعت 24-همانطور که انتظار می رفت موضوع رسیدگی به پرونده ملتهب سپاهان-پرسپولیس زمان زیادی نبرد و کمیته انضباطی پیش از پایان هفته رای نهایی را صادر کرد.

پرسپولیس
div>

بنا بر مستندات قانونی، کمیته انضباطی رای دیدار پرسپولیس برابر سپاهان را 3 بر صفر به سود میهمان(پرسپولیس صادر کرد).

متن کامل حکم به این شرح است:

مستند به مواد٥١،٦٢،٨٦،٩١،٩٦،١١٧ از مقررات انضباطی مصوب سال ١٣٩٧ ضمن بازنده اعلام کردن تیم سپاهان با نتیجه سه به صفر در بازی مقابل تیم پرسپولیس ، باشگاه سپاهان به پرداخت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


رای صادره ظرف مهلت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.

با این وضع سپاهانی ها که در تلاش بودند با ارائه مستندات موضوع تاخیر خود برای حضور در ورزشگاه را توجیه کنند، فعلا در انجام این ماموریت شکست خوردند، اما با توجه به آنکه این رای می تواند در کمیته استیناف به تجدید نظر برود، همچنان آن ها از این شانس حداقلی برای تغییر نتیجه برخوردار هستند.


با حکم منتشره از سوی کمیته انضباطی فاصله پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول به 10 امتیاز افزایش یافت که مشخص نیست تیم مدعی سپاهان چگونه می تواند این اختلاف بی سابقه را جبران کند. آن ها که امروز 2 امتیاز حساس را در دیدار ذوب آهن از دست دادند، حالا از سوی استقلال و تراکتور تهدید می شوند و ممکن است با انجام بازی های عقب افتاده در رده چهارم لیگ قرار بگیرند.


تراکتور فردا دیدار بیست و یکم خود را مقابل پارس جنوبی در شهر جم انجام خواهد داد و بازی عقب افتاده استقلال نیز برابر فولاد خواهد بود.


در نهایت جنجال ناشی از عدم برگزاری مهمترین بازی نیم فصل دوم لیگ با انتشار این حکم به سمت دیگری هدایت خواهد شد. باید دید واکنش مدیران سپاهان به این حکم قاطع چه خواهد بود؛ اگرچه از ابتدا و با توجه به صحبت های ناظر بازی به نظر می رسید کمیته انضباطی چنین رایی را برای این دیدار برگزار نشده صادر کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها