رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484716

اولین محموله کمک چین شامل ۲۰ هزار کیت تشخیص کرونا وارد ایران شد

ساعت 24- سفیر چین در تهران با اعلام ورود اولین محموله کمک این کشور شامل ۲۰ هزار کیت تشخیص کرونا به ایران گفت که کمک های بیشتر ارسال می شود.

style="text-align:justify">«چانگ هوا» سفیر چین در تهران دقایقی قبل از ورود اولین محموله کمک ها چین برای مقابله با کرونا خبر داد و در توئیترش نوشت: «سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که اولین محموله چین وارد ایران شد و کمک‌های بیشتر ارسال خواهند شد. قوی باش ایران.»

به گزارش فارس، پیش از این سید عباس موسوی از ارسال کمک های چین خبر داده و گفته بود که این کمک ها امروز (جمعه) وارد ایران می شود.

موسوی با بیان اینکه دریافت کمک های داوطلبانه از کشورهای دوست پیگیری شده که به تدریج در حال نهایی شدن است، اضافه کرد: اولین محموله در این زمینه توسط دولت و صلیب سرخ چین تهیه شده که شامل حدود ۲۰ هزار کیت آزمایش کرونا و برخی لوازم دیگر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده روز (جمعه) با یک پرواز ویژه هواپیمایی ماهان وارد کشور خواهد شد.

محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن نیز با اعلام اینکه در روزهای آینده کمک های قابل توجهی در راه است، اظهار داشت: بدون شک چین در مبارزه با ویروس کرونا از همه با تجربه تر و در کمک به ما راسخ تر است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها