رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497311

قول انصاری فرد به هواداران السیلیه

ساعت24-مهاجم ایرانی السیلیه به هواداران تیمش قول داد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

به نقل از استاد الدوحه، لیگ ستارگان قطر چند هفته ای است که به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده است. فوتبال در قطر هم قرار است دوباره از سرگرفته شود و تیم ها تمرینات آمادگی خود را آغاز کرده اند.

السیلیه که کریم انصاری فرد را در اختیار دارد امیدوار است که بتواند مثل فصل قبل به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

انصاری فرد گفت: پنج دیدار دیگر باقی مانده است که بسیار مهم هستند و باید در آنها به پیروزی دست پیدا کنیم. هدف ما قرار گرفتن جزو چهار تیم است و باید به نهایت تمرکز به میدان برویم. بدون شک توقف طولانی مدت روی همه بازیکنان و تیم ها تاثیر خواهد گذاشت و باعث می شود تا بازیکنان از نظر بدنی در وضعیت خوبی نباشند اما با شروع تمرینات گروهی وضعیت بهتر می شود.

او ادامه داد: هنوز شانس قرار گرفتن در بین چهار تیم را داریم. پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده و با الغرافه ۵ امتیاز اختلاف داریم. در فوتبال هر احتمالی وجود دارد. در فصل جاری علاوه بر السیلیه دو تیم الغرافه و العربی هم برای قرار گرفتن در جایگاه چهارم تلاش می کنند و قول می دهیم که بهترین نتایج را کسب کنیم. الان فقط به فصل جاری فکر می کنیم و بعد از آن برای فصل بعد برنامه ریزی خواهیم کرد.

انصاری فرد یک فصل دیگر با السیلیه قرارداد دارد و توانسته در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

السیلیه فصل قبل با قرار گرفتن در رده چهارم به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد که برابر شهرخودرو در ضربات پنالتی تن به شکست داد و اتفاقا انصاری فرد هم نتوانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها