رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502926

۱۰ شغل پرتقاضای جهان

ساعت24- پلتفرم کاریابی لینکدین ۱۰ شغل پرتقاضا در جهان را بر اساس آگهی‌های استخدامی اعلام کرد.

شغل
در شرایطی که همه گیری کرونا تاثیرات جدی بر روی بازار کار در سطح جهان داشته است، برای برخی از مشاغل هنوز شانس استخدامی زیادی وجود دارد و تخمین زده می‌شود امسال در سراسر جهان حدود ۴۰۰ میلیون فرصت شغلی ایجاد شود. با این حال رقابت برای مشاغل با توجه به میزان بالای اخراج‌ها در ماه‌های اخیر شدت یافته است تا جایی که طبق اعلام لینکدین رقابت برای به دست آوردن مشاغل خوب در انگلیس به نسبت سال قبل سه برابر بیشتر شده است.

تام گیمبل، کارشناس بازار کار در موسسه " لازال نتورک” گفت: بسیاری از کارفرمایان برنامه خود برای استخدام نیروهای جدید را تا مشخص شدن وضعیت به تاخیر انداخته اند و برخی نیز به نیروهای خود گفته‌اند در خانه بمانند و دورکاری کنند. با این حال شمار استخدام های جدید بیشتر از انتظارات قبلی بوده است.

جاش گراف، مدیر بخش انگلیس در پلتفرم کاریابی لینکدین در همین رابطه گفت: نسل جوان با سخت ترین شرایط بازار کار در طول دهه‌های اخیر مواجه شده است و این با توجه به دانش و مهارت پایین این افراد، کار را برای آنها خیلی سخت می‌کند.

لینکدین با تجزیه و تحلیل آگهی‌های استخدامی منتشر شده در طول شش ماه اخیر ۱۰ شغل پرتقاضا برای جهان را که کارفرمایان به دنبال آن هستند منتشر کرده است. البته این رتبه بندی به صورت میانگین منتشر شده و ممکن است در برخی از کشورها، تقاضا برای استخدام برخی از مشاغل بیشتر از مشاغل زیر باشد. هم چنین ممکن است مشاغلی باشند که کارفرمایان حقوق و مزایای بهتری را از مشاغل زیر به کارکنان پرداخت می‌کنند.

۱- مهندس نرم افزار

۲- نمایندگان فروش

۳- مدیر پروژه

۴- مدیر بخش آی تی

۵- متخصص مرکز امور رسیدگی به مشتریان

۶- بازاریاب دیجیتالی

۷- پشتیبان فنی شبکه

۸- تحلیل گر داده

۹- تحلیل گر مالی

۱۰- طراح گرافیک.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها