رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 513781

مزیت های استفاده از پرده شید در دکوراسیون منزل

رپورتاژ تبلیغی / یکی از ارکان اصلی دکوراسیون داخلی منازل و محیط های تجاری و اداری پرده است که میتوان با یک انتخاب مناسب دکوراسیون ایده الی را داشته باشید.

style="text-align:right">تا چند سال گذشته معمولا در انتخاب نوع پرده در کشور خیلی تنوع وجود نداشت و باید از بین چند مدل و جنس اصلی موجود در بازار یکی را انتخاب کرده و در خانه یا محیط کار استفاده کنیم. یکی از کاربردی ترین مدل هایی که امروز میتوانیم داشته باشیم پرده های شید است که با توجه به محیطی که مد نظر داریم می تواند کاربرد و زیبایی دو چندانی داشته باشد. شید در زبان انگلیسی به معنای سایه است. پرده شید در دو مدل در بازار موجود است ( پرده شید رول یا تصویری) و ( شد پلیسه یا رومی )

پرده شید

این مدل از پرده خیلی ساده می باشد و فقط از یک لایه پارچه تشکیل شده است که دور یک محور می چرخد و قابلیت تنظیم نور را دارد، البته در چند سال گذشته انواع پرده های کرکره ای در بازار وجود داشت اما از نظر زیبایی واقعا در سطح بسیار پایینی قرار داشتند که کم کم با آمدن پرده های شید و زبرا مدل های قدیمی از بازار حذف شدند.

ویژگی و مزایای پرده شید

1. یکی از اصلی ترین مزایای این نوع پرده نصب سریع و شستشوی آسان آن است.

2. جنس اصلی پارچه های این پرده از پنبه، کتان، پلی استر، بامبو و سولیت می باشد که در بازار موجود است.

3. یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر این نوع پرده چاپ انواع تصویر می باشد که می توانید با توجه به فضای دکوراسیون داخلی مدنظرتون آنها را انتخاب کنید البته نکته ای شاید برایتان جالب باشد این است که شما میتوانید در هر دو سمت این پارچه طرح مورد نظرتون را چاپ کنید. نکته ای که نباید فراموش کنید این است اگر قصد چاپ روی این نوع پرده را داتشید حتما دقت کنید جنس پارچه از بامبو باشد که قطعا نتیجه نهایی خیلی با کیفیت تر خواهد شد. خرید پرده شید نیز با توجه به نوع آن بسیار آسان است.

4. این نوع از پرده قابلیت نصب ریموت کنترل را دارد و میتوانید در محیط های هوشمند این امکان را فراهم کنید تا همخوانی بالاتری با فضای کار یا زندگی شما داشته باشد.

5. قابلیت نصب فوم پشت پارچه را دارد که این امکان را می دهد تا نور کمی از آن عبور کند.

6. قابل نصب در محیط های مرطوب مثل استخر ( البته باید از پارچه های ضد آب استفاده کرد )

7. پرده های شید با توجه به مکانیزم آن از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد.

8. برای دکوراسیون داخلی بهترین انتخاب پرده پرده های شید و زبرا هستند که با تنظیم نور فضای فوق العاده ای را برای شما می سازند.

برای خرید پرده سایت آقای پرده با سال ها تجربه می تواند بهترین مشاوران را برای راهنمایی شما به منازل یا محیط های مورد نظرتان بفرستد تا با دیدن نمونه های مختلف پارچه و انواع مدل های پرده انتخاب بهتری داشته باشید.

شش نکته مهم قبل از انتخاب انواع پرده

پرده های معمولی: که شامل چند لایه بوده و معمولا در محیط های رسمی استفاده می شود از ورد نور به محیط جلوگیری می کنند و در زمستان باعث حفظ گرما در محیط می شود که از قابلیت آن محسوب می شود، این نوع پرده معمولا از قد بلندی برخوردار است و اکثرا تا کف زمین نصب می شوند. این نوع از پرده معمولا در دکوراسیون های داخلی سنتی و رسمی وجود دارد. مورد آخر اینکه با توجه به چند لایه بودن و قد بلند تر نسبت به سایر پرده ها قیمت بالاتری دارند.

میل پرده: انتخاب نوع اتصال پرده از اهمیت زیادی برخوردار است که با انتخاب درست می توانید جلوه ای دو چندان به زیبایی پرده خود بدهید. انواع اتصالات عبارت است از گیره دار- اروپایی – فرانسوی و پیله دار گیلاسی

طول پرده: همیشه در نظر داشته باشید که پرده ای که انتخاب می کنید قرار است کجا نصب شود به طور مثال در محیط های غیر رسمی حداقل باید 30 سانتیمتر از زمین فاصله داشته باشد و اگر قصد دارید محیط رسمی را فراهم کنید باید طول پرده تا زمین باشد ( البته در این مورد دقت کنید که پنجره ای که قرار است پرده در آن نصب شود نباید زیاد باز و بسته شود تا پرده خیلی زود کثیف یا حتی پاره نشود )

نصب میل پرده: بهترین جایگاه برای نصب میل پرده دقیقا زیر گچ بری سقف است چرا که با این کار سقف محیط را بلند تر از حد معمول جلوه می دهد.

عرض پرده: دقیقا مثل مورد بالا اگر عرض پرده را بیش از عرض پنجره بگیریم از زیبایی بیشتری برخوردار می شود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها