رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 518440

افشاگری «گواردیولا» در مورد خرید مهاجم جدید و «مسی»

ساعت 24-سرمربی باشگاه منچسترسیتی مدعی شد که سیتیزن‌ها در جریان پنجره نقل و انتقالات تابستانی استطاعت خرید یک مهاجم جدید را نداشتند.

سیتیزن‌ها بر این باور بودند که برای جذب احتمالی «لیونل مسی» پیشتاز هستند؛ بازیکنی که بدنبال عملکرد ضعیف بارسا در ماه‌های اخیر از تمایل خود برای جدایی از کاتالان‌ها پرده برداشت. با این حال، مرد آرژانتینی در نهایت در نیوکمپ ماندگار شد و دست «پپ گواردیولا» از آخرین گزینه تهاجمی خالی ماند.

و حالا باشگاه انگلیسی بدنبال مصدومیت «سرخیو آگوئرو» و «گابریل ژسوس»، با بحران مهره تهاجمی روبرو شده است.

آگوئرو پیش از این آغاز فصل را به دلیل جراحی زانو از دست داد و در تساوی شنبه سیتی برابر وستهم دچار کشیدگی عضله شد.

و همچنین ژسوس نیز به دلیل مشکل ناحیه ران در دسترس گواردیولا نخواهد بود.

گواردیولا در این‌باره گفت: به این موضوع یعنی یک گزینه تهاجمی دیگر فکر کردیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. باشگاه آنچه در توان داشت انجام داد؛ آنها می‌خواهند دوباره در تیم سرمایه گذاری کنند؛ تیم ما بسیار جوان است.

وی افزود: وقتی تصمیم به خرید یک مهاجم می‌گیرید، گزینه مدنظر باید در سطح گابریل و سرخیو باشد و در نتیجه شما استطاعت این کار را ندارید؛ واقعیت این است.

سرمربی اسپانیایی سیتی تاکید کرد: نمی‌گویم که نمی خواست این کار را انجام دهد؛ آنها می‌خواهند تاجایی که می‌توانند تیمی قدرتمند بسازند اما ما فکر کردیم سرخیو بازمی‌گردد و همچنین انتظار مصدومیت گابریل را هم نداشتیم.

آگوئرو در پیروزی سیتی برابر آرسنال در اوایل ماه جاری به تیم اضافه شد و گواردیولا اذعان داشت که وی از خطر مصدومیت دوباره مرد ۳۲ ساله آگاه بوده است.

گواردیولا در این باره گفت: اگر چهار یا پنج ماه به دلیل مصدومیت زانو قادر به بازی کردن نباشید، در زمان بازگشت خطر مصدومیت دوباره شما را تهدید می‌کند. سعی کردیم تاجایی که می‌توانستیم این موضوع را خوب مدیریت و مابین ۵۰ تا ۵۵ دقیقه از او استفاده کنیم اما این زمان برای حفظ ثبات او کافی نبود. در دیدار برابر آرسنال می دانستیم که شرایط او خوب نیست اما دستمان خالی بود و مجبور بودیم ۶۰ دقیقه از او استفاده کنیم اما به محض شروع درد در ناحیه عضله به او استراحت دادیم. متاسفانه یک حرکت در دیدار برابر وستهم برای او بدشانسی آورد و مصدوم شد. باید آرامش داشته و امیدوار باشیم هرچه زودتر به تیم بازگردد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها