رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 519574

خاص ترین و بهترین روش درمان با نمک

رپورتاژ تبلیغی / این روزها همه‌ی موادی که سالم هستند و ارزش غذایی دارند، ارزش درمانی هم دارند. فقط باید با مطالعه کردن اطلاعات خود را در مورد آنها بالا ببریم و از آنها استفاده کنیم. به هر حال این را هم بدانید که مواد طبیعی بهتر از هر ماده شیمیایی هستند و عوارض جانبی ندارند.

dir="RTL">درمان با نمک:

این روزها همه‌ی موادی که سالم هستند و ارزش غذایی دارند، ارزش درمانی هم دارند. فقط باید با مطالعه کردن اطلاعات خود را در مورد آنها بالا ببریم و از آنها استفاده کنیم. به هر حال این را هم بدانید که مواد طبیعی بهتر از هر ماده شیمیایی هستند و عوارض جانبی ندارند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد درمان با نمک صحبت کنیم.

در این روزها که ویروس کرونا خواب و زندگی را از ما گرفته است، بهتر است فقط به رعایت بهداشت و تقویت سیستم ایمنی خود بپردازیم تا این روزها را سپری کنیم. همه‌ی موارد بهداشتی را قطعا خودتان به خوبی می‌دانید و آنها را رعایت می‌کنید. ویروس کرونا ابتدا از راه گلو وارد بدن می‌شود، این به این معنی است که چند روزی در گلو باقی می‌ماند و سپس وارد ریه و گوارش می‌شود. پس چه بهتر که در همان روزهای اول در گلو آن را از بین ببریم تا آسیب بیشتری به بدن ما وارد نکند. حتما در مورد فواید آب نمک شنیده‌اید. آب نمک یک محلول ضد عفونی کننده است و تاثیر بسزایی در مقابله با ویروس دارد. در دوران سرماخوردگی که گلوی شما چرک و التهاب دارد، ویروس آنفولانزا آنجا حضور دارد و با قرقره کردن آب نمک این التهاب بهتر می‌شود و دوره‌ی سرماخوردگی کوتاه‌تر می‌شود. این درمان برای ویروس‌های قبلی نتیجه داده است و امتحان کردن آن خالی از لطف نیست. حتی اگر ویروس کرونا هم به سراغمان نیامده است این یک روش پیشگیری خوبی است. درمان با نمک راهی برای جلوگیری و پیشگیری از ویروس‌ها است.

نحوه‌ی استفاده از آب نمک:

بعد از مسواک زدن و قبل از خواب، محلولی از آب و نمک درست کنید و آن را در گلوی خود قرقره کنید. سعی کنید این محلول را چند ثانیه در گلوی خود نگه دارید. این کار باعث ضدعفونی شدن دهان و گلویتان می‌شود. این یک روش ساده و بی‌هزینه‌ای برای از بین بردن میکروارگانیسم‌ها است و دیگر دچار گلودرد نمی‌شوید. اگر یک روز صبح از خواب بیدار شدید و متوجه شدید که گلویتان خارش و یا درد دارد، همان ابتدا محلول آب نمک را قرقره کنید، این کار را در طی روز دو تا سه بار به مدت چند روز انجام دهید. مطمئن باشید که حسابی حالتان بهتر می‌شود و نیاز به رفتن به پزشک پیدا نمی‌کنید. در این روزها با شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامتی خودمان و نزدیکانمان نیاز است، این کار را سه بار در روز انجام دهیم تا اگر خدایی نکرده ویروس به گلوی ما راه پیدا کرده است، همانجا از بین برود و راهی برای بیشتر آلوده کردن بدن ما نداشته باشد. نوشیدن دمنوش‌ها هم بسیار مفید هستند بهتر است بعد از استفاده از این روش، مدتی بعد دمنوش‌های مقوی و گیاهی را استفاده کنید. پس تاثیر نمک بر تمیز کردن گلو را دست کم نگیرید و نگاهی جدی به آن داشته باشید. شرکت زعفران | فروش گیاهان دارویی کمیاب و نایاب از بهترین نمایندگان فروش عمده نمک است که سابقه بسیار درخشانی در حرفه خود دارند و همیشه رضایت مشتری را جلب کرده‌است.

برای خرید نمک می‌توانید با نماینده فروش تماس بگیرید: 09127573876

درمان شپش سر

شپش سر:

شپش یکی از بدترین حالتی است که بر سر موی انسان می‌آید. شپش یک موجود زنده کوچک سفید رنگ است که در سر بین موها زندگی می‌کند و همان‌جا هم تغذیه می‌کند. اگر دچار شپش سر شدید به این معنی نیست که بهداشت را رعایت نکرده‌اید، تماس با شخص آلوده می‌تواند شما را هم آلوده کند. این تماس می‌تواند استفاده از کلاه مشترک، بالشت مشترک و ... باشد. به هر حال چندین روش خانگی برای درمان شپش وجود دارد که در این مقاله به آنها می‌پردازیم. شپش معمولا در سر کودکان بوجود می‌آید اما گاهی بزرگ‌ترها هم به آن دچار می‌شوند. بهتر است یک شانه شپش گیر تهیه کنید تا تخم‌ها و شپش‌های ریز و درشت را از لا به لای موها بیرون بیاورد. سعی کنید موها را در هنگامی که خیس هستند شانه بزنید زیرا در این صورت شپش‌ها قابل رویت هستند و کار آسان می‌شود. حتما از روغن زیتون و یا روغن بادام برای نرم کردن موهای خود استفاده کنید و سپس مو را شانه کنید.

موهایی درخشان با داروهای گیاهی و از بین رفتن شپش

درمان شپش با روغن‌های گیاهی:

روغن‌های گیاهی برای درمان شپش بسیار موثر هستند. ابتدا کمی امتحان کنید که تا حساسیت نشان ندهید سپس اگر مطمئن شدید که حساسیت ندارید، روغن تراپی را ادامه دهید. بهتر است روغن‌های گیاهی را از سایت‌ها و شرکت‌های معتبر با سابقه فروش بالا تهیه کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید، شرکت زعفران یکی از همان شرکت‌های پخش گیاهان کمیاب و نایاب است، این شرکت فروشنده عمده داروی شپش سر است و می‌توانید با مشاوره از کارشناسان باتجربه آنها مشکل خود را حل کنید و داروی مناسب را تهیه کنید. روش‌های خانگی بسیار زیادی با همین گیاهان برای درمان شپش وجود دارد، فراموش نکنید که داروهای گیاهی همیشه بهتر از مواد شیمیایی هستند و عوارض خاصی ندارند. هنگام استفاده از داروهای گیاهی برای درمان شپش سر مراقب باشید که به داخل چشم شما نفوذ نکند تا مشکلاتی بوجود نیاید.

به هر حال برای درمان شپش سر بهتر است نظافت منزل خود را هم رعایت کنید و مدام حواستان باشد تا شپش به جای دیگر نرود. هنگام تهیه داروهای گیاهی از شرکت زعفران، نحوه‌ی استفاده را از کارشناسان آنها سوال کنید. کودکان خود را نسبت به شپش و درمان آن آگاه کنید تا در هنگام مواجه با آن بتوانند بهداشت را رعایت کنند تا آن را ریشه کن کنند و به دیگر افراد انتقال ندهند. کودکان در مدرسه بیشتر شپش را به یکدیگر انتقال می‌دهند، زیرا نسبت به مراقبت‌های آن آگاهی ندارند، گاهی هم کوتاه کردن مو راهی موثر است اما بیشتر کودکان راضی به این کار نمی‌شوند، در این مواقع استفاده از گیاهان دارویی بهترین گزینه است. این گیاهان به راحتی هم مو را درخشان می‌کنند و هم به مبارزه با شپش می‌پردازند. در آخر فراموش نکنید که همیشه برای هر مشکلی راهی وجود دارد.

برای خلاص شدن از شپش سر می‌توانید با نماینده فروش ما تماس بگیرید: 09127573876

پشتیبانی فروش 7/24: 09127573876

آدرس سایت شرکت زعفران: www.zaafaran.net

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها