رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545901

بازیکن پرسپولیس چیزی گفت که باعث تنش شد

اعتراض و اتهام تند نویدکیا به نیمکت پرسپولیس

ساعت 24-محرم نویدکیا در پایان بازی تیمش مقابل سپاهان با اشاره به بحث‌های شکل گرفته در خصوص داوری و حواشی این بازی، به توضیح درباره آن پرداخت.

به گزارش ساعت 24 به نقل از ورزش 3 ، محرم نویدکیا در پایان این بازی با حضور در نشست خبری درباره شرایط فنی این جدال گفت: اگر بخواهم درباره بازی صحبت کنم از دید من به این شکل بود که بازی پایاپای در نیمه اول بود. ما خیلی سرحال نبودیم که کمی از آن طبیعی بود و فشار روی بازیکنان، کادر و داوران هست. نیمه دوم از نظر موقعیت بازی معمولی بود اما از نظر دوندگی بازی سنگینی بود. تا وقتی که گل نخورده بودیم بازی نسبتا معمولی را جلو می بردیم‌(درباره سپاهان صحبت می کنم). بعد از گل اما موقعیت های خوبی شکل دادیم. یکی دو صحنه مشکوک هم بود که نمیخواهم درباره آن صحبت کنم و کارشناسان نظر خواهند داد. بعد از گل تیم ما موقعیت سازی خوبی داشت. به گل هم رسیدیم. بعد از گلی که خوردیم بازی فوق العاده ای داشتیم. در نهایت از نظر موقعیتی بازی خیلی زیبایی نبود اما طبیعی است که بازی هایی به این شکل از نظر دوندگی و فیزیکی بازی قوی باشد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به اینکه هواداران در هتل استقبال عجیبی از آنها داشتند گفت: من نمی‌دانم به چه شکل بگویم و بارها در اینباره گفته ام. ما امروز بیش از هفتاد دقیقه در مسیر برای حضور در استادیوم بودیم. این خیلی سخت است و نمی دانم به چه شکل باید از هواداران خواهش کنم. درک شان می کنم که با توجه به کرونا اجازه حضور در استادیوم به آنها داده نمی شود و می خواهند تیم را ببینند. اما مسیری که باید 25 دقیقه ای بیاییم را 70 دقیقه در مسیر بودیم و این کار را سخت و ما را اذیت می کند.

لینک را بخوانید

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها